1. Wij zijn om mijn verjaardag te vieren naar Restaurant Rhodos geweest met de kinderen. Wij waren met 7 personen.
    Dit was via Groupon. Wij kregen een slap glaasje ouzo, zat natuurlijk water bij. Toen bestelden wij het voorgerecht, allemaal verschillende hapjes en zo'n schaal was voor 2 personen, maar 5 personen wilden dit en ze zeiden dat het kon het zou aangepast worden. Inderdaad het was aangepast. Wij kregen 2 schalen en één extra gehaktballetje en ik vroeg waar de carpaccio was, toen werd er gezegd dat niet iedereen dezelfde schotel kreeg en dus bij deze het er niet bij zat. Mijn schoonzoon mag geen vis en ik vroeg waar zijn schotel bleef en toen werd er gezegd dat hij de kleine schaal die er naast stond kon nemen en dat het pittige vlees wat hij lekker vond er niet meer was, dus zat er ook maar niet bij. Waarom wordt dat niet daarvoor gezegd.

Toen de mixed grill een grote schaal, maar met 7 personen is deze schaal zo leeg. Jongen kwam de schaal ophalen en vroeg of het gesmaakt had en vroeg of wij een nagerecht wilden. Maar er waren nog personen die wel wat vlees wilden het was tenslotte onbeperkt mix grill voor 3 uur. Dus ik vroeg hier om toen werd er gezegd dat je beter een halve schaal kon nemen want je kon altijd nog bijbestellen. Hebben wij gedaan nu geen 5 soorten vlees maar 3 waarvan het meeste giros. Mijn man vroeg om nog wat te drinken aan degene en die zou het brengen, maar er kwam maar niets en toen waren onze glazen weer leeg en vroegen wij ook om drinken en wij kregen ons drinken, maar mijn man kreeg niets en moest weer opnieuw vragen of hij een glas wijn mocht. En niet iets van sorry, ik ben het vergeten.

Toen het nagerecht mijn dochter en ik nemen altijd een Dame Blanche in elk restaurant en wij kregen natuurlijk de kaart van de Groupon en daar stond het alom bekende Dame Blanche in een glas. Wij kregen het nagerecht en wat was het, een bord met twee bollen ijs en een stuk of 6 dunne streepjes chocolade erover heen. Wij waren zo verrast dat wij eigenlijk vergeten zijn om iets te zeggen, want ik had die avond al zoveel tegen het bedienend personeel geklaagd. Er zaten er nog een paar te eten en de borden bij degene die klaar waren werden al weggehaald wat ik eigenlijk toch ook niet zo leuk vond. Nu lees ik bij de referenties dat er een saladebar was en daar wist ik tot op heden ook niets van. Ik vind dit echt niet normaal meer wat een gezellige avond moest worden werd een vreselijke irritante avond. Hier komen wij dus nooit meer.