• Lid sinds 15 juli 2009

2. -

Bistro Gossimijne

ff Swanjéé

Den Bosch

Christien Bakx heeft nog geen foto toegevoegd

1. Christien Bakx's profielfoto
    Christien Bakx heeft een recensie geschreven voor De Helftheuvel

Wachtend op autoreparatie zit ik in de Brasserie Helftheuvel en heb een tomatensoep gegeten zoals je die maar zelden eet. Geweldig en rijk vuld. En je kunt hem ook nog zonder brood nemen. Een onverwachte tractatie!

2. Christien Bakx's profielfoto
    Christien Bakx vindt de recensie door Christien Bakx voor Bistro Gossimijne niet leuk

De naam Bistro (Gossimijne) dekt niet de lading van wat men geserveerd krijgt. Het zou misschien beter passen in een eetcafé, maar daar is de kwaliteit meestal hoger. De tapas leken zo een een verpakking te komen en hoe dan ook, de gerechten leken zonder enige liefde bereid. Personeel wan stug en men voelde zich dus niet erg weklom. Prijs-kwaliteitverhouding was dus scheef. Niet echt een aanrader voor wie echte tapas wil eten. Tot overmaat van ramp stond (een deel van) het personeel buiten aan de overkant te roken. Het trottoir lag dus vol met peuken en dat zeker niet van één dag!; geen reclame derhalve om Gossimijne uit te kiezen als bistro.
    Lodewijk.

3. Christien Bakx's profielfoto
    Christien Bakx heeft een recensie geschreven voor Bistro Gossimijne

Lodewijk.

4. Christien Bakx's profielfoto
    Christien Bakx heeft een recensie geschreven voor 't Halve Maentje

Hoe is het mogelijk dat een eetgelegenheid zoveel tegengestelde reacties oproept, blijkens de beoordelingen.
    Wij zijn per toeval op een wandeltocht van Breskens naar Cadzand bij 't Halve Maentje beland rond lunchtijd.
    Het eten was naar onze mening voortreffelijk en ook over de bediening konden wij geen klachten naar voren brengen.
    Om nog maar te zwijgen van de prachtige ligging met de 'skyline' van Vlissingen aan de overkant van de Westerschelde.
    Wij waren zo enthousiast dat wij besloten hebben, hongerig als we waren na een looproute van 16 kilometer, er tegen zessen te dineren en wederom waren we, zeker gezien de prijs/kwaliteit verhouding, helemaal in onze nopjes.
    Ik durf te stellen dat ik zelden zulk een heerlijke kabeljauwfilet heb gegeten, iets wat ik dan ook iedereen kan aanraden.
    Mijn reisgenoot onderschrijft bovenstaande volkomen.

5. Christien Bakx's profielfoto
    Christien Bakx heeft een recensie geschreven voor ff Swanjéé
    Internationaal Den Bosch

Voorgerecht in bovengenoemd restaurant was een wat tegenvallende binnenkomer.
    Naar mijn mening kwamen de ingrediënten uit een potje/flesje en dan is meer dan tien euro redelijk veel.
    Hoofdgerecht was goed en redelijk geprijsd, echter, flauw dat je weer voor alle bijgerechten apart moet betalen.
    Men krijgt een goed wijnadvies en die is alleszins smakelijk te noemen.
    Personeel en ambiance vormen tezamen een pluspunt.

6. Christien Bakx's profielfoto
    Christien Bakx heeft een recensie geschreven voor De Blaauwe Kamer

Gisteren tijdens een wandeltocht met twee andere mensen rond het middaguur gegeten in De Blauwe Kamer in Wageningen.

De omgeving is ronduit prachtig, zo ook het uitzicht vanaf het terras.
    Eén onzer at een uitsmijter en daar kun je weinig aan verpesten, zogezegd.
    Wij, de twee anderen aten voor een flink bedrag een vissoep: wat zout water met wat stukjes garnaal en dergelijke, zo uit de diepvries, bovendien te koel geserveerd met een karig stukje brood.
    De keuken noch de bediening stralen 'liefde' voor het vak uit.

En wat kun je van deze plek iets moois maken!
    Christien,
    Den Bosch.