• Lid sinds 13 oktober 2014

1. LUF

Gasselte

De Heeren van Coevorden

Coevorden

Christiaan Wijnants heeft nog geen foto toegevoegd

1. Christiaan Wijnants's profielfoto
    Christiaan Wijnants heeft een recensie geschreven voor De Heeren van Coevorden

Vanmiddag hier samen mogen lunchen met mijn ouders.

Meteen een toelichting op mijn cijfer voor de sfeer, het pand oogt erg mooi maar ik ben persoonlijk van de knusse en warme sfeer. Het hele moderne is niet mijn ding.

Zoals altijd bestel ik met de lunch de "Uitsmijter special". Dit mag misschien saai lijken, maar bijna elk bedrijf benadert zijn special op een andere wijze. En ik heb altijd mijn vriendin bij mij die graag mag uitproberen maar nooit haar bord leeg krijgt. Dus proeven gebeurt er zeker.

De uitsmijter was perfect gebakken zoals ik verzocht had. heerlijk belegd en geen overheersende elementen. Erg belangrijk. Het brood vond ik persoonlijk net iets te dik gesneden maar heeft wel zijn charmes en een overheerlijke smaak.

Mijn vriendin had een sandwich met gerookte zalm. Ook hier weer een overheerlijke smaak maar toch weer mijn persoonlijke mening hierover. Dat brood mag een mm of 3-5 dunner. Hoewel het bij mijn uitsmijter namelijk niet overheerste, was dit wel het geval bij de zalm. Mocht de uitbater mijn recensie lezen, dan bij deze: niks veranderen aan het brood, tenzij u het met mij eens bent.

Kleine tip voor de bediening (hoewel wel erg vriendelijk), een leeg glas nodigt uit tot een nieuw glas. Had het fijn gevonden als er was gevraagd om een nieuw drankje en of het eten ons smaakte.

2. Christiaan Wijnants's profielfoto
    Christiaan Wijnants heeft LUF toegevoegd als favoriet restaurant