• Lid sinds 11 augustus 2017

De Pionier

Marknesse

1. Christa's profielfoto
    Christa heeft een recensie geschreven voor De Hofvlietvilla

Enige echte pluspunt hier is de locatie; goed bereikbaar en een prachtig uitzicht.
    Temperatuur is een probleem; met zoveel glas wordt het bij het minste zonnetje al bloedheet en wordt de schuifdeur een stukje opengeschoven waardoor je vervolgens in de tocht zit. Veel gasten en drukte waardoor wij elkaar met moeite konden verstaan. Twee honden aan de tafel voor ons waar we overheen moesten stappen. Bah.
    Een uur gewacht eer de bestelling werd opgenomen (reactie van de bediening: maar jullie waren steeds aan het kletsen!) die vervolgens niet aan de verwachtingen voldeed. Burger was te rauw van binnen wat adequaat werd opgelost door een nieuwe te serveren. Deel van het personeel is piepjong en moet nog een boel leren. Vermoedelijke eigenaar ongepast in contact.
    Uiteindelijk een drankje van de zaak gekregen wat we gewaardeerd hebben.
    In de zomer kom ik vast nog es een borrel op het terras doen maar binnen iets eten… nope!

2. Christa's profielfoto
    Christa vindt de recensie door Danny voor De Belgische Keizer leuk

Al kreeg ik het gratis, nooit meer.

Slechte bediening, smaakloos on-inspirerend eten en een nog slechtere klachtafhandeling.

Als je van voedselvergiftiging houdt is dit the place to be.

3. Christa's profielfoto
    Christa heeft een recensie geschreven voor De Belgische Keizer

Wat een drama...
    Vorige week zaterdag gegeten met een groep dames; een vreetschuur was het.
    Voedsel stelde niks voor; hygiëne is bar en boos. Als je door de gangetjes loopt zie je het (piepjonge) personeel op het aanrecht zitten en overal uitpuilende vuilnisbakken.
    Ze waren wel aardig maar dat was ook het enige pluspunt.
    Nooit weer!

2,6
  4. Christa's profielfoto
    Christa heeft een recensie geschreven voor Gandhi

Hier meerdere keren gegeten en altijd tot grote tevredenheid.
    Je kunt altijd met opmerkingen terecht en de gastvrouw probeert eventuele probleempjes naar tevredenheid op te lossen.
    Het is voorgekomen dat de kok ruzie leek te hebben met het andere personeel. Althans ik hoorde flink wat geschreeuw en dat op meerdere avonden dat ik hier heb gegeten. Minpunt.

Eten vind ik altijd zalig...
    Mijn favo restaurant in Zwolle!

5. Christa's profielfoto
    Christa heeft gereageerd op een recensie van Fratelli d'Italia

Verbaast me niks. Ik heb werkelijk het sterke vermoeden dat ALLE positieve recensies geschreven worden door familie en/of vrienden.
    Vreselijk.

6. Christa's profielfoto
    Christa heeft een recensie geschreven voor De Pionier

Mijn man heeft hier tijdens onze vakantie pizza's afgehaald. Ik was daar niet bij dus kan niets vertellen over de zaak zelf.
    Maar mn pizza....
    Toe liebe! Werkelijk de beste die ik ooit gehad heb! Ik denk er nog steeds aan. Sterker nog; ik vermoed dat we binnenkort naar Marknesse rijden voor weer zon heerlijke hap.
    Smullen!