Chris's profielfoto

Activiteiten

1. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van Hof Ten Dale

Beste,

Bedankt voor uw bericht, we hebben de zaak inmiddels op gesloten gezet.

Met vriendelijke groet,

2. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van Protea

Beste,

Bedankt voor je bericht. We hebben Protea op gesloten gezet en La Bottega toegevoegd.

Met vriendelijke groet,

3. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van 't Bikkelement

Beste A. Boone,

Bedankt voor je bericht, ik heb het cijfer inmiddels aangepast.

4. Chris's profielfoto
    Chris heeft een recensie geschreven voor Domino's Pizza

Na ruim 4 jaar (toch) eens een pizza van Domino's besteld. Dit keer smaakte de pizza (gyros) een stuk minder vet. Ik denk dat het nog altijd beter zou kunnen, en praktisch als ik graag denk vind ik de pizza van de AH nog steeds een betere keuze qua prijs/kwaliteit. Desalniettemin zou ik nu vaker bij Domino's willen bestellen indien de gelegenheid zich voordoet. De pizzarolls waren overigens heel lekker, maar wel een beetje erg zout. Maar dat raden ze met dit warme weer (34 graden volgens de telefoon) toch aan gelukkig.

5. Chris's profielfoto
    Chris vindt de recensie door Gerard voor Robin Hood leuk
    Steakhouse Drouwen

We werden zeer vriendelijk welkom geheten bij binnenkomst. Men was zelfs verheugd dat we er waren. Goede binnenkomer hoor!

We hadden gereserveerd via Eet.nu. Hierbij geen informatie over diëten of zo achter gelaten, maar toch wisten ze dat er een veganist in ons gezelschap zat! Goede service van Eet.nu. En dat zeg ik als gast en niet als eigenaar van Eet.nu.

De middeleeuwse stijl is heel mooi doorgevoerd in alles. De entourage, de meubelen, aankleding, de kledij van de bediening, alles is in stijl. Het is iets meer werk om de menukaart te lezen omdat de namen van de gerechten geen hints geven over de inhoud en je dus de subtekst van elk gerecht moet scannen om te bepalen wat het is. De namen zijn wel leuk gekozen, dat maakt het bepalen van je gerecht wel geinig en avontuurlijk. Zelfs het WiFi wachtwoord is geheel in middeleeuwse stijl.

De bediening is gezellig, vrolijk en kundig. Fijn om te zien dat het zo ook kan.

De gerechten zijn origineel en voldoende, maar mijn gerecht was wel heel erg zout. Wel fijn om te zien dat de kok weet dat als je voornamelijk groenten eet, je een flink volume nodig hebt om aan genoeg calorieën te komen.

Bij het afrekenen bleek er een fout in de bestelling te zijn geslopen en hoewel het niet helemaal duidelijk was waar het was mis gegaan, nam het restaurant de fout voor hun rekening zonder morren. Achteraf denk ik overigens dat onze vleeseters toch quorn hebben gehad terwijl ze dachten dat het kip was en we dus een hoofdgerecht hebben gekregen ipv een bijgerecht.

215,- voor 11 personen met 2 drankjes. Prima prijs.

6. Chris's profielfoto
    Chris vindt Solbeach leuk
    Nederlands Den Haag

7. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van De Kleine Griek

Beste,

Bedankt voor je bericht, we hebben de gegevens inmiddels aangepast.

8. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van Toko Anda

Beste Henk,

Bedankt voor je bericht, we hebben de zaak inmiddels op gesloten gezet!

9. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van Little Asia Cuisine

Beste J. Che,

Bij het controleren van deze recensie heb ik het cijfer voor prijs/kwaliteit over het hoofd gezien. N.a.v. je reactie heb ik Nick echter een mailtje gestuurd om dit na te vragen en zoals je kunt zien is het cijfer inmiddels gecorrigeerd naar een 8. Mijn excuses dat ik dit niet meteen opgemerkt heb!

10. Chris's profielfoto
    Chris is Janita gaan volgen.
  11. Chris's profielfoto
    Chris vindt Golden Dynasty leuk
    Chinees-Indisch Harskamp

12. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van Baskose

Beste Erik,

Bedankt voor je bericht! Ik heb Baskose op gesloten gezet en Meneer Smakers toegevoegd.

13. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van Romantica Il Gusto

Beste Rogier,

Bedankt voor je bericht, ik heb de vermelding inmiddels op gesloten gezet en 15 punten toegevoegd aan je profielscore.

14. Chris's profielfoto

Chris van Eet.nu

16. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van 't Gewaaierhof

Beste Smeets,

Bedankt voor je bericht! Ik heb 't Gewaaierhof gesloten.

17. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van La Luna

Beste Rogier,

Bedankt voor je bericht! Ik heb Jilly's toegevoegd en La Luna gesloten.

18. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van ErkelenS

Beste Rogier,

Bedankt voor je bericht. Ik heb het restaurant inmiddels op gesloten gezet.

19. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van i76!

test reactie

20. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van El Real 050

Beste Men,

Bedankt voor je bericht, het restaurant is op gesloten gezet en 15 punten zijn toegevoegd aan je profielscore!

Groetjes,
    Chris van Eet.nu

21. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van New Garden

Beste Groot,

Bedankt voor je bericht. Ik heb de vermelding van New Garden inmiddels gesloten en Ina Corner toegevoegd.

Smakelijke groet,

26. Chris's profielfoto

27. Chris's profielfoto
    Chris vindt de recensie door Lara voor Momento leuk
    Mediterraans Arnhem

Vorige week hebben wij na een bezoekje aan de Hoge Veluwe gegeten bij Momento in Arnhem. Wij waren hier nog niet eerder geweest. Het restaurant is gelegen in een groot gebouw, waarin ook een bibliotheek is gelegen. Ondanks de grootte van het restaurant, is het een heel gezellige ruimte, door de vele nissen en stukken muur, valt het niet op dat het zo'n grote ruimte is.

Meteen kwam een medewerker naar ons toe om ons te begroeten en gaf aan dat we zelf een plekje mochten uitzoeken. Toen we dit hadden gedaan, kwam een medewerker naar ons toe om de bestelling op te nemen. Ik bestelde een verse muntthee. Deze kwam niet in een glas zoals 'normaal', maar in een koffiekopje. Echter, er lag ook een stukje brownie bij, welke erg smakelijk was. Verder stond er achter ons een tafel met daarop een glazen water tap met citroen en munt, waar je gratis water kon pakken.

De menukaart biedt in mijn ogen voor ieder wat wils. Je hebt verschillende kleinere sharing gerechtjes, vlees, vis en vegetarisch, maar ook grotere gerechten. Ik had niet zo veel honger, dus ik bestelde een bataatsoep en een portie huisgemaakte frietjes. Dit smaakte ook erg lekker en het was meer dan genoeg voor mij.

Verder was de bediening gewoon heel aardig, dus niets op aan te merken.

28. Chris's profielfoto
    Chris vindt de recensie door Lara voor La Bodega leuk

De dag voor kerst bij La Bodega gaan eten met vrienden. Zo fijn om hier weer te zijn geweest, wij wonen namelijk niet meer in Nederland. Uiteraard een kannetje sangria besteld en verder genoten van de lekkere tapas. Het brood met de aioli, aubergine met honing, patatas bravas en de dadels met serranoham zijn mijn favoriet.

Wij hebben deze keer boven gezeten, helaas direct onder de airco (deze stond aan), maar toen ik hier iets van wilde zeggen, kwam de serveerster al aan om hem uit te zetten. De rest van de avond was de service ook gewoon goed.

Het is wel krapjes zitten, maar ik vind dat het wel past bij dit restaurant. Kortom: ik heb er van genoten en zou dit tapas restaurant ook zeker aanbevelen aan anderen.

29. Chris's profielfoto
    Chris vindt de recensie door Lara voor Kazerne leuk

Vorige week heb ik met vrienden hier gegeten. Dit was de tweede keer voor mij. De eerste keer was ik al zeer tevreden en nu weer. De ruimte, het interieur en het feit dat hier exposities worden gehouden, spreekt mij enorm aan. Ook de open keuken vind ik fijn.

Wij namen allemaal een 3-gangenmenu, deze kost 35 euro, wat een redelijke prijs hiervoor is. Als voorgerecht had ik de Burrata, deze was lekker en verrassend met de linzen. Als hoofdgerecht koos ik voor de Polenta (de koks waren Italiaans, dus natuurlijk moest ik dan voor het Italiaanse gerecht gaan). Deze was ook zeer lekker. Als toetje hadden we vanalles wat, aangezien de serveerster aangaf ook vanalles voor iedereen op tafel te kunnen zetten, zodat we vanalles konden proeven. We kregen een flinke portie tiramisu, een flink kaasplankje (helaas alleen krentenbrood erbij, ook niet gevraagd om iets anders) en een bord met kleine stukjes appelgebak. Het smaakte allemaal heel goed.

Ik wil opmerken dat de porties an sich niet heel groot zijn, dus ik denk dat een grote eter wellicht niet genoeg heeft aan een 3-gangenmenu. Echter, voor mij was het meer dan genoeg en ik zat vol op het einde van de avond.

Over de service heb ik ook niets negatiefs te zeggen. Ik zou de Kazerne zeker aanraden.

30. Chris's profielfoto
    Chris vindt de recensie door Kenny voor Restaurant Oranje leuk
    Internationaal Sittard

Voor mijn vaders verjaardag zijn we gaan uiteten bij het Oranje restaurant in Sittard.
    I.v.m. een andere manier van dineren, waren we nieuwsgierig om het een keer uit te proberen.

Op de menukaart stonden 3 rijen: voorgerechten, hoofdgerechten en deserts.
    Van elk soort gerecht stonden er ca. 30 gerechten onder elkaar waaruit we konden kiezen. Bij iedere bestelling konden we per persoon 2 gerechten kiezen. En dit konden we de hele avond herhalen.

De hele avond was er een gastheer aanwezig. Zeer attente en behulpzame man trouwens. Na het aannemen van de jassen en begeleiden naar de tafel, kregen we een korte uitleg over de manier waarop het daar allemaal werkt. Regelmatig kwam hij langs om de bestellingen op te nemen of eten/drinken te brengen, waardoor de wachttijden zeer gunstig waren.

Het interieur was helemaal opgebouwd met kerstdecoratie. Natuurlijk geeft dat een gezellige sfeer. Met ca. 10 eettafels aanwezig, en rustige muziek op de achtergrond kon iedereen genieten van zijn/haar eten en tegelijkertijd een gesprek voeren met elkaar, zonder dat anderen er last van hebben.

Omdat je onbeperkt kan eten en het restaurant zo min mogelijk verspilling probeert te creëren, waren de porties ook zeer kleinschalig. Nadelig was dat je na elke portie meteen wilde bestellen, waardoor de wachtijd weer wat langer duurde voordat je aan je ''volgende happen'' kan beginnen.

De prijs wat je moest betalen voor het eten was prima. Jammer is het wel van de kleine porties zijn maar het is wel onbeperkt eten. Kwalitatief zeer goed, smaak was prima.

Voor mij is het zeker een herhaling vatbaar.

Meer activiteiten