• Lid sinds 9 mei 2010

Arnhem
  3. 8,1

Grand Café Rutgers

Lathum

Chris Lemaire heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Chris Lemaire's profielfoto
    Chris Lemaire heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Twins

Na ongeveer 5 jaren niet bij dit restaurant te zijn geweest, zijn wij vanavond hier wezen eten ter afsluiting van een tijdperk. Dit was ook het enige positieve aspect van deze avond: een afsluiting van een tijdperk.
    Wat is dit restaurant achteruitgegaan: Voorheen gezellig, persoonlijke bediening, prettige sfeer en goed eten voor een betaalbare prijs.
    En nu… niks dan kommer en kwel.
    Een chronologisch verslag van onze avond. : Een reservering op de site van Twins die niet gezien is of doorkomt. Zelf na moeten bellen of de reservering is doorgekomen.
    Bij binnenkomst desinteresse van het personeel. Een droge sherry gevraagd maar een demi sec gekregen. Allebei een carpaccio besteld, maar geblinddoekt had ik niet kunnen zeggen wat ik at… smakeloos… geen pijnboompitten… geen kaas… geen dressing… en het wordt op tafel "gekwakt" alsof het hondenvoer is.
    Daarna 2× de kogelbiefstuk spek en pepersaus met warme groenten en frites. Nou ja warme groenten… op ieder bord een lauwe wortel en een smal reepje paprika. De biefstuk was besteld als medium, maar kwam door als welldone. De pepersaus waren twee druppels zonder peper en de spek was gemakshalve maar weggelaten. De frieten waren welgeteld 15 stukjes voor twee personen en voor het kleine bakje mayonaise moest zelfs nog 0,50 voor bijbetaald worden.
    Toe wij voorheen bij Twins aten hadden wij altijd Coup Twins als nagerecht en wij verheugden ons daar nu weer op… wat een teleurstelling… voorheen was het zoveel dat we het niet op konden en was er voor beiden evenveel… nu 6 bolletjes ijs, een klein stukje tiramisu, wat verlept fruitstukjes en slagroom uit een spuitbus.
    En na een uurtje alweer buiten met een hongergevoel wat ons naar de dichtstbijzijnde snackbar dreef.
    Al met al:
    TWINS… WAT ZIJN JULLIE SLECHT GEWORDEN IN ALLE OPZICHTEN.

2. Chris Lemaire's profielfoto
    Chris Lemaire heeft een recensie geschreven voor Grand Café Rutgers

Vanavond weer eens langs geweest bij dit retaurant mede naar aanleiding van de vernieuwde menukaart. De keukenbrigade heeft zichzelf overtroffen met deze gerechten, echt helemaal top. Het voorgerecht, bestaande uit 5 kleine voorgerechtjes is echt subliem, een zachte, romige tomatensoep met een kleine piitige bite, een klein beetje carapccio met verfijnde dressing en knapperige sla, drie plakjes verscillende pate met sappige cranberries, piitige garnalen en de champignons. werkelijk een subtiele vondst en een kleine wandeling door de voorgerechten,welke ook nog eens op een subtiel verfijnde wijze werden gepresenteerd, kortom een echte aanrader! Als hoofdgerecht hadden wij beiden biefstukpunten op oosters wijze. Opnieuw een groot compliment aan de keuken. Heerlijk mals vlees met als ondergrond lekker knapperige groenten overgoten met een verfijnde saus die niet overheerste.
    Daarnaast zijn de porties van dien aard dat deze ruimschoots een goed gevoel geven. Deze vernieuwde gerechten zijn met recht een aanwinst voor dit restaurant.
    Met deze vernieuwde menukaart kan men zich ruimschoots meten met de beste restaurants in de regio

3. Chris Lemaire's profielfoto
    Chris Lemaire heeft een recensie geschreven voor Mytilini

Vanavond, voor de eerste keer dit restaurant bezocht.

Opeenvolgend onze indrukken:

Positief :prima ligging; gezellig ingericht: prettige en vriendelijke bediening; prima gastvrouw;perfecte smakelijke voorgerechten bereid met verse producten; nagerechten ook prima in orde; toiletgroep oogt schoon en ruikt fris;

Minder positief: warme hoofdgerechten niet meer op juiste temperatuur; het te bakken vlees en vis niet koel genoeg bewaard; storende hoeveelheid vuile glazen op de bar.

Wanneer aan de negatieve zaken aandacht wordt besteed is dit restaurant een prima aanrader om een gezellige smakelijke avond te hebben in hartje Arnhem.

4. Chris Lemaire's profielfoto
    Chris Lemaire heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Twins

Vanavond, 9 mei, via een dinerbon terecht gekomen bij Twins.

Een super avond. Al bij binnenkomst een gastvrij onthaal en super vriendelijke bediening. (Vera en collega's: bedankt)

Gezien de prijsvriendelijkheid, het eten wat perfect op smaak was (zonder een teveel aan kruiden en specerijen) en nogmaals de uitzonderlijk vriendelijke en attente bediening is dit een pareltje in gastronomisch Arnhem.

Zeer zeker een aanrader voor diegenen die gezellig en ongedwongen uit willen eten voor een schappelijke prijs.

Twins ................ bedankt, jullie(bediening) zijn super!