• Lid sinds 6 februari 2017

Eten en drinken vergeten in te vullen. Een 9 voor ons

2. Chris Koyen's profielfoto
    Chris Koyen heeft een recensie geschreven voor de Saeck
    Mediterraans Breda

We zijn hier gisteren gaan eten en alles was erg lekker. Amuse vooraf. Erg lekker vers brood met smeersels. Voorgerecht carpaccio vond mijn man erg lekkker en net weer anders opgediend dan normaal. Ik had een gerecht met gambas dat ook zeer goed smaakte. Als hoofdgerecht had mijn man een vergeten stukje rundsvlees met pastinaak mousse en roergebakken schorseneren. Erg lekker. Ik had een runderribeye. Medium/rare. Erg lekker, maar iemand die zijn vlees echt rood wil moet dit wel aangeven, want die vinden 't te medium denk ik. Het vlees van de hoofdgerechten zou iets meer op smaak mogen worden gebracht. Mijn man had worteltaart als dessert en vond het heerlijk en mijn kaasplateau was super. De dessertwijn PX smaakte hier heerlijk bij.

De wijn is niet goedkoop, maar wel erg lekker. Ik heb eerst de chauvignon op van meer dan 6 euro. Daarna de Spaanse wijn van 4.65 euro en deze was zeker zo lekker. Je kan gratis tafelwater krijgen voor erbij, wat ik zeer netjes vind. Wij waren hier met een social deal waardoor het drie gangen menu maar 22 euro was. Je mag uit de hele kaart kiezen, dus ook een tussengerecht ipv dessert en nergens zat een toeslag op. Ook top.

De bediening is zeer vriendelijk en leggen steeds uit wat er precies op je bord ligt. De inrichting is meer bistroachtig dan dat van een chique restaurant, wat wij erg prettig vinden, want daarom is 't wat meer ongedwongen. Wij hebben een topavond gehad.