1. OP 11 februari ook al een recensie geschreven. Maar kon het niet laten er nog eentje te schrijven. Het was wederom een hele fijne avond. We rijden graag van Dirksland "even om" naar Westenschouwen. De kwaliteit van het eten was weer super en de bediening subliem, ondanks de drukte goede aandacht voor iedere gast. Kan menig sterrenrestaurant wat van leren. Ga zo door en hopen snel weer een keertje te komen eten.

2. Het is jammer dat ik nu op Goeree Overflakkee woon. Want ik was en ben een groot liefhebber van Chindothai. Heerlijk, de rijsttafels van hun of de combinatiegerechten! Altijd weer een feestje! Dus als ik in Hellevoetsluis ben ga ik zeker weer langs om hier eten te halen! Een echte aanrader en een eerlijke keuken!

3. Afhaal en bezorg Middelharnis

Chris en Désirée

4. Chris en Désirée

5. Chris en Désirée

6. Chris en Désirée

7. Chris en Désirée

8. Gisteren voor de eerste keer bij Het Vissershuis wezen eten! En zeker niet de laatste keer. Wat een keuze, goede sfeer en een zeer vriendelijk personeel! De dames van de bediening weten nog wat klantvriendelijkheid is. Pauzes tussen de gerechten waren ook goed, dus van een heerlijk relaxt diner genoten.

Het vispasteitje en de salade Vissershuis zijn zeker een aanrader. Verder hebben we Noordzeetong, had mijn vriend zelden zo goed gegeten, en het Trio Vissershuis, wat een behoorlijk grote hoeveelheid en zeer goed gebakken vissen waren, genomen.

Kortom we hebben genoten en kunnen iedereen die van (verse) vis houdt Het Vissershuis zeer aanraden.