• Lid sinds 16 januari 2010

The Hunting Lodge

Rozendaal

Bistro Piaf

Arnhem

Chris Alblas heeft nog geen foto toegevoegd

1. Chris Alblas's profielfoto
    Chris Alblas heeft een recensie geschreven voor Arnhems Meisje

Een groot pluspunt voor het reserveringssysteem! Werkt eenvoudig en goed. Bij binnenkomst werden we al direct naar onze tafel gebracht. Bediening is aardig en kwam vaak -en tijdig- langs om te vragen naar de bestelling(en) en of het naar wens was. Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Ruime keuze aan voor-, hoofd- en nagerechten. Slechts 1 storend minpuntje en dat was de serveertemperatuur van de rode wijn, die was echt te warm. De stoelen vonden we zeer comfortabel. Mooi bedrijf en goede formule.

2. Chris Alblas's profielfoto
    Chris Alblas heeft een recensie geschreven voor Humphrey's
    Internationaal Arnhem

Zaterdag 27/10/2012 bij Humphrey's in Arnhem gegeten. Was al een koude avond en dat was aan het raam wel te merken (trok koud op), maar dat was dan ook het enige minpuntje. Verder liep het qua bediening goed, was het eten prima en de sfeer ook. Prima restaurant!

3. Chris Alblas's profielfoto
    Chris Alblas heeft een recensie geschreven voor Bistro Piaf

Zondagavond bij deze gezellige bistro gegeten. We hadden niet gereserveerd, maar konden gelukkig wel terecht. Het is er krap, maar daar hadden we niet heel veel last van. Het heeft wel iets knus. Veel leuke gerechten. Bediening is redelijk tot goed. Drankjes een keer vergeten. Rode wijn is zeer matig. Bij het hoofdgerecht was het hertebiefstuk taai en dat werd direct vervangen door een beter exemplaar. Dit kreeg ik echter vreemd genoeg op een klein bordje. Bijgerechten zijn beperkt in hoeveelheid. Nagerechten goed, alhoewel we de combinatie van crème brulée met pistacheijs niet zo geslaagd vonden. We hebben het al met al goed gehad bij Piaf en komen er zeker nog eens terug.

4. Chris Alblas's profielfoto
    Chris Alblas heeft een recensie geschreven voor Le Grand Royal
    Internationaal Arnhem

We hadden geluk met het weer en konden lekker buiten zitten. Lekkere stoelen. Zaten al snel aan een glas witte wijn met een mandje stokbrood. Ruime keuze bij het driegangenmenu. Zowel koude als warme voorgerechten, ruime keuze aan vlees en vis en heerlijke desserts. Vriendelijke bediening. Lekker avondje uit eten in het centrum van Arnhem.

5. Chris Alblas's profielfoto
    Chris Alblas heeft een recensie geschreven voor The Hunting Lodge

Tijdens de restaurantweek hier gegeten. Misschien waren onze verwachtingen naar aanleiding van een recensie in De Gelderlander te hoog gespannen. Ontvangst was prima, maar daarna werden we door verschillende mensen van de bediening geholpen en ontbrak het aan coördinatie en we voelden ons niet echt een welkome gast. Ook het driegangen -keuze- menu was niet bijzonder. Misschien een foute keus gemaakt. Voor ons, culinair gezien, een teleurstelling. Weinig aanleiding hier nog eens naar toe te gaan, helaas.

6. Chris Alblas's profielfoto
    Chris Alblas heeft een recensie geschreven voor De Schelp

De Schelp heeft misschien nog het imago van een visrestaurant, maar de kaart biedt veel meer. Op de website staat het menu, maar daarnaast is er ook een dagmenu. Daar hebben we voor gekozen en dat was een culinaire verrassing! Van amuse tot dessert heb je de neiging om je vingers er bij af te likken. Hier wordt super goed gekookt! Een heerlijke vissoep, niet te gare asperges in het hoofdgerecht met -ik dacht- zeebaars en een dessert met een hoog chocolade gehalte. Dit adres hoort in ieder geval in de top tien van beste restaurants in Gelderland en misschien wel in de top 3.

7. Chris Alblas's profielfoto
    Chris Alblas heeft een recensie geschreven voor Restaurant Falstaff

De ontvangst is hier altijd hartelijk. Helaas blijft de akoestiek voor een tafelgesprek storend, zeker als er een grote groep naast je komt zitten. Het eten is van goede kwaliteit.

8. Chris Alblas's profielfoto
    Chris Alblas heeft een recensie geschreven voor Le Bon Vivant

Afgelopen maandag 10 januari 2011 hier gegeten. Hartelijke ontvangst van de kok/eigenaar. Ook al was het 21.00 uur hij bereidde nog met plezier voor twee personen een hoofdgerecht. We vonden het er erg schoon en de gekozen hertenbiefstuk smaakte voortreffelijk!

9. Chris Alblas's profielfoto
    Chris Alblas heeft een recensie geschreven voor Brasserie Hugo's

Zaterdagavond onze eerste kennismaking met deze brasserie. We, 2 volwassenen en 2 kinderen (10, 13) hadden niet gereserveerd, maar er werd direct een tafel klaargemaakt. We wisten niet wat we met de jassen moesten (kapstok ergens? over de stoel?). Was beetje vreemd, maar ok. Al snel kwam de menukaart en de drankjes. Alles prima, ook de witte huiswijn (€ 3,00 per glas). Dagspecialiteit malse biefstuk, niets op aan te merken. Kindermenu: frikandel met frites (matige hoeveelheid). Kinderijsje teveel slagroom. Saté ook goed van kwaliteit. Sfeer beetje donker en veel ouderen. Goede stoelen. Eten goed, maar we voelden ons niet echt een welkome gast.

10. Chris Alblas's profielfoto
    Chris Alblas heeft een recensie geschreven voor Pinoccio

Op koopavond hier gegeten met kinderen. Ontzettend druk, maar wel zeer correct hier! Snelle bediening, maar slechte afstemming, drie keer werden onze drankjes door verschillende serveersters opgenomen, dat duurde dus even. De pizza's kwamen snel, maar helaas 1 x de verkeerde. Voor de overlast werd ons direct een drankje van het huis aangeboden! Dat vonden we erg goede service. Prima pizza's en we waren zeer tevreden! Waren hier al eerder geweest en ook toen tevreden. Het is niet voor niets vaak bomvol.

11. Chris Alblas's profielfoto
    Chris Alblas heeft een recensie geschreven voor Restaurant Rijnmozaïk

Met kinderen (9 en 12) een bezoek gebracht aan dit restaurant in Turkse sferen. Het restaurant mag wel een beetje opgeknapt worden. We hadden niet gereserveerd, maar konden gelukkig toch terecht want het was druk bezet met gezinnen.

De kinderen kozen een pizza en wij vleesschotels van de grill. Tja, de pizza's smaakten goed, maar de vleesschotels hadden zeker het vuur gezien, beetje verbrand dus, maar de smaak was verder goed. Lekker Turks bier gedronken.

Bediening was redelijk. De kinderen willen zeker terug.

12. Chris Alblas's profielfoto
    Chris Alblas heeft een recensie geschreven voor Salathai

We hebben er al weer tijdje geleden bij dit restaurant aan de Rijnkade gerechten. We houden niet zo van pittig eten, dus zijn geen frekwente bezoekers. Toevallig waren we in de buurt en voelden ons al snel thuis in dit sfeervolle restaurant met, toen wij er waren, snelle en vriendelijke bediening. Mooie kaart die ons voldoende zachte smaken bood, zeker als je van vis houdt. Prima wijnen en beslist een aanrader!

13. Chris Alblas's profielfoto
    Chris Alblas heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Deksels

Afgelopen week hier gegeten. Leuke plek. Ik maakte een keuze uit het drie gangen menu, zoals op het bord gepresenteerd stond, daarnaast stond "drie gangen weekmenu € 19,95". Ik ging ervan uit dat dat ook de prijs van het drie gangen menu was. Fout dus! Maar dat was tot daaraan toe. Het voorgerecht (lauwwarme wrap met geitenkaas) was redelijk, maar de pasta met zalm vond ik dramatisch slecht (vet, opgewarmd, droge zalm). Ik zal deze zaak niemand aanbevelen!!!

3,2