• Lid sinds 31 augustus 2019

Activiteiten

1. Chiel's profielfoto
    Chiel vindt de recensie door Pieter van Haarlem voor Gare Pompidou leuk

Pieter van Haarlem

Hier op 15 september geweest ivm moules en boules. Wat een leuke sfeer, lekker eten en prima bediening. Waren hier ook in maart na de opening. Je kunt zien dat de kinderziektes nu voorbij zijn. Nog even over 15 september. Wat een leuke band op dat verwarmde terras. De moules waren heerlijk. Mijn vrouw had voor vegetarisch gekozen en was verrukt over de verscheidenheid op haar bord. Ga zo door. Wij vinden het echt Frans in Woerden.

2. Chiel's profielfoto
    Chiel vindt de recensie door Chiel voor Gare Pompidou leuk
    Internationaal Woerden

Mijn vrouw en ik hadden een heugelijk feit te vieren en dat wilden wij op een bijzondere locatie doen. We hadden goede berichten gehoord over Gare Pompidou en dat hebben ze meer dan waar gemaakt. Zelf gaan wij graag naar Frankrijk op vakantie en we houden van de Franse keuken. Gare Pompidou is een Frans treinstation en de Franse sfeer die daar bijkomt. We hebben genoten van het keuzemenu: heerlijke rijke salade en een mosselsoep vooraf, vervolgens zalmfilet van de grill en een steak béarnaise, daarna een kaasplank met dessertwijn. Heel leuk dat de chef ook nog even aan tafel kwam. Al met al een fijn station om naar terug te gaan.

3. Chiel's profielfoto
    Chiel heeft een recensie geschreven voor Gare Pompidou