• Lid sinds 30 maart 2011

Café-Restaurant Sol

Axel

Rhodos

Hulst

Chevy heeft nog geen foto toegevoegd

1. Chevy's profielfoto
    Chevy heeft een recensie geschreven voor La Bamba Dos
    Zuid-Amerikaans Wassenaar

Ik vind dit restaurant matig. De zaak zelf is uiterst gedateerd, oogt smoezelig en de tafels zijn plakkerig. Ik had pikante spare ribs besteld. Vooraf gevraagd of het vlees makkelijk van de ribben is te snijden. Bleek het tegenovergestelde te zijn. De kwaliteit van het vlees was beneden alle peil! Taai en de marinade zag er onsmakelijk uit. De frieten waren niet dikker dan twee lucifers, en niet vers. De salade dressing komt rechtstreeks uit de fles van Remia. Kortom, van spare ribs heeft deze Argentijn echt geen kaas gegeten. De bediening was verder prima in orde.

5,5
  2. Chevy's profielfoto
    Chevy heeft een recensie geschreven voor De Graanbeurs
    Internationaal Axel

Chevy

Frieten bij het hoofdgerecht van slechte kwaliteit. De tournedos vond ik een vreemd luchtje bij zich hebben, en de groente garnituur miste bite en smaak. Jammer, het is in het verleden wel beter geweest.

6,7
  3. Chevy's profielfoto
    Chevy heeft een recensie geschreven voor De Tollebol

Chevy

Pas geleden weer eens gaan eten bij de Tollebol. De ribben waren zoals altijd prima van smaak, en meer dan voldoende op je bord. Maar wij vonden de marinade minder omdat die net als de vorige keer dat wij er gegeten hebben, gedeeltelijk verbrand was.

Dat verminderd toch het geheel. De frieten waren deze keer prima, lekker vers. Personeel prima. Beoordeling had goed kunnen zijn. Jammer van de verbrande marinade, en een zich iets te nukkig gedragende eigenares.

4. Chevy's profielfoto
    Chevy heeft een recensie geschreven voor Rhodos

Hier kun je inderdaad veel eten. De kwaliteit laat echter behoorlijk te wensen over, evenals het schoon zijn van de tafels en openbare ruimten.

5. Chevy's profielfoto
    Chevy heeft een recensie geschreven voor Café-Restaurant Sol

Gedateerde zaak, niet sfeervol. Eten en gastvrijheid is prima. Minpuntje; koffie met snoeperijen qua prijs niet in verhouding met wat er geboden wordt.