• Lid sinds 19 december 2010

Il Calatino

Bolle

Havana

Tilburg

Cheryl heeft nog geen foto toegevoegd

1. Cheryl's profielfoto
    Cheryl heeft een recensie geschreven voor Bolle
    Eetcafé Tilburg

Cheryl

Ga hier nooit eten! Dit is echt te slecht voor woorden. We hadden een menu, maar dit was super slecht. Zelfs het super simpele hoofdgerecht: een broodje hamburger smaakte echt slecht. Het leek een uit de vriezer half koude hamburger van een slechte supermarkt, op een taai broodje. We gaven dit bij het vragen van de rekening aan, en gaven aan dat we het dessert niet meer wouden. Het enige antwoord hierop was oke, prima. Ik raad dit eetcafe echt af, leuk om wat te drinken maar eten doe je op elke plaats in Tilburg beter!

2,5
  2. Cheryl's profielfoto
    Cheryl heeft een recensie geschreven voor Il Calatino

Cheryl

Wij hebben hier gisteren super gegeten! Wat een verbetering tegenover wat er eerst in zat. De vitello tonato was echt super! Ook de pasta smaakte voortreffelijk. Prijs/kwaliteit is dik in orde. Je kan er zowel terecht voor een simpele en goedkope pizza alsmede voor een uitgebreidere meergangen maaltijd. Topper, wij komen zeker terug!

3. Cheryl's profielfoto
    Cheryl heeft een recensie geschreven voor La Cabaña

Vies, vies, vies! Eten is veel te zout en het personeel is niet echt vriendelijk! We waren ook super snel weer buiten en ik ga er zelf nooit meer naar toe. Voor dat geld kun je veel beter eten, want het was ook nog eens hartstikke duur.

4. Cheryl's profielfoto
    Cheryl heeft een recensie geschreven voor Hofstede De Blaak

Heerlijk zitten en lekker eten hier! Echt een aanrader in Tilburg.

Zoals al meerdere malen hier is geplaatst, de toiletten en dergelijke zijn wat achter tegenover de rest, maar echt een prima plek waar je voor een uitstekende prijs heerlijk kunt eten!

5. Cheryl's profielfoto
    Cheryl heeft een recensie geschreven voor Delphi

Heeeeeerlijk hier! Mensen die er werken zijn heel erg aardig en het eten is heerlijk. Voorgerechten en hoofdgerechten, het is allemaal lekker. Wel een beetje veel maar ja dat heb je toch met Griekse restaurantjes.

Echt een aanrader!

6. Cheryl's profielfoto
    Cheryl heeft een recensie geschreven voor Minos Pallas

Hier eten wij vaak als we met mijn vriends ouders gaan eten. Vooral de voorgerechten zijn lekker en ik zit dan eigenlijk altijd al vol. De hoofdgerechten zijn ook wel lekker, vooral de giros met kaas is heeeerlijk. Maar eigenlijk moet je geen voorgerecht nemen want je kunt niks meer op daarna, tenminste ik niet. Het personeel is vriendelijk, wel altijd gehaast maar dat komt ook omdat het altijd helemaal vol zit en iedereen moet eten natuurlijk. In ieder geval, het is lekker!

7. Cheryl's profielfoto
    Cheryl heeft een recensie geschreven voor Tippi Wan

Sushi is hier heerlijk en het personeel is heel aardig en helpen je goed met keuzes maken. Ik heb hier al vaak gegeten, vooral in de zomer. Toen was het heel leuk, ze hebben een hele mooie tuin en het is heel gezellig en lekker eten natuurlijk.

Drinken mag wel wat goedkoper vind ik en dan zou ik er ook wat vaker komen. De sushi is in ieder geval super lekker.

8. Cheryl's profielfoto
    Cheryl heeft een recensie geschreven voor De Reünie

Mijn vriend en ik komen hier vaak 's avonds en dan drinken we wat cocktails enzo en nemen we wat kleine hapjes en dat is super leuk. Echt een aanrader, het is hier heel gezellig we hebben hier ook al een keer gegeten en dat was ook heerlijk. We hebben toen wat kleine hapjes besteld en ik had als hoofdgerecht een salade (nog nooit eerder gedaan) en die was overheeeerlijk. Helemaal opgegeten en zat propvol. Het was een kleine salade en dus helemaal niet duur.

Als hapje hebben we ook een keer risotto kroketjes geprobeerd, maar dat zou ik niet doen. Die was niet echt weg te krijgen. De rest van de kaart kun je gewoon bestellen!

9. Cheryl's profielfoto
    Cheryl heeft een recensie geschreven voor Havana

Steenbrood met kruidenboter is lekker, als het druk is duurt het alleen wel heel lang voordat je iets krijgt en 1 keer was het brood helemaal koud vanbinnen. Verder is de koffie niet echt lekker en vaak half lauw. Maar verder is het op zich wel lekker. Allemaal gammele stoeltjes en tafeltjes, maar dat is blijkbaar de sfeer. Van mij mochten ze het wel wat een update geven, maar goed. Het is er meestal wel vrij druk. Ik heb er zelf nooit 's avonds gegeten, maar wat ik bij andere mensen op hun bord zie liggen ziet er wel lekker uit.

10. Cheryl's profielfoto
    Cheryl heeft een recensie geschreven voor Het Landgoed

Ik en mijn vriend eten hier wel eens, 1 keer in de maand ongeveer. Het is hier super lekker en gezellig. Zitten wel vooral wat oudere mensen, maar ja daar heb je natuurlijk verder ook geen last van. Er liggen allemaal leuke tijdschriften en je kunt hier eigenlijk wel de hele middag zitten. Het broodje carpaccio is hier echt lekker en de kerriesoep is ook super. Als je het bij 2 dingen houdt is het helemaal niet duur. Gewoon lekker rustig opeten met een tijdschrift erbij, super leuk! De koffie kan beter vind ik, maar ja, je kunt niet alles hebben. Personeel is altijd heel vriendelijk!

11. Cheryl's profielfoto
    Lage Mierdseweg 3 Esbeek
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  12. Cheryl's profielfoto
    Cheryl heeft een recensie geschreven voor Merlijn

Ik vind het hier zo lekker! Ik ben er dan ook al super vaak geweest en het is nog nooit tegengevallen. Het is gewoon heeeeerlijk. Aanraders van mijn kant: carpaccio als voorgerecht en als hoofdgerecht zalmfilet op Japanse wijze, pasta als voorgerecht en als hoofdgerecht tonijn op Japanse wijze.

Vroeger ( enkele weken geleden nog maar ) hadden ze als voorgerecht het zalmdoosje, deze is nu weg :( Maar dit was zo lekker, ik hoop echt dat ze die weer terug op de kaart gaan zetten! De bediening is trouwens ook super aardig, niks is teveel. Vraag ook frietjes bij het hoofdgerecht, dit is altijd lekker.

13. Cheryl's profielfoto
    Cheryl heeft Merlijn toegevoegd als favoriet restaurant

Merlijn

Magic Bites, de kracht van Merlijn.
    €€ -
    • Nederlands
    • Internationaal
    Klappeijstraat 8-14 Oosterhout
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  14. Cheryl's profielfoto
    Cheryl heeft een recensie geschreven voor Brasserie Werelds

Het is hier altijd super lekker. Koffie is de lekkerste koffie van Nederland. Ik neem altijd koffie verkeerd of cappuccino, soms met slagroom. Die is ook heeeerlijk lekker zelfgemaakt. Het eten is ook heerlijk, broodje carpaccio is super lekker. Eigenlijk is al het eten heel erg lekker, maakt niet uit wat je neemt. Niet alles op de kaart lust ik maar de 2 eigenaren/koks maken dan iets voor mij waar ik zin in heb en dat vinden ze zelf helemaal niet erg. Mijn vriend en ik nemen ook vaak tussen de middag crostini's, echt een aanrader!

Het is als je het winkelcentrum uitloopt langs de bodyshop, dan zie je het gelijk aan de linkerkant.