• Lid sinds 12 juli 2012

1. -

Tous les

Sluis

Chen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Chen's profielfoto
    Chen heeft een recensie geschreven voor Tous les

Chen

Beste Annemarie,

Jammer dat jullie het zo hebben ervaren. Alleen verteld u nu wel dingen die niet helemaal waar zijn. dat de gerechten lauw werden geserveerd is niet waar en over de gegrilde coquilles had ik u al uitgelegd dat het gerecht zo hoort te zijn, als t dan niet naar u smaak is betekent dat niet dat de gerechten niet goed waren. En die tafel naast u heeft heerlijk gegeten. Wij hebben nog complimenten van hun gehad. Zondag was het restaurant zo goed als vol dan is het niet mogelijk voor de gastvrouw om dan constant op de voorgrond te zijn en om elke tafel zelf af te rekenen zoals jullie wensen, jammer dat jullie daar geen begrip voor hebben. Wij hebben in ons systeem terug gekeken hoelang jullie hebben moeten wachten op een gerecht en dat was zeker geen uur maar 25 min en daarvoor willen wij ons voor veronschuldigen. De gehele middag hebben jullie zeker meer dan 15 gerechten gegeten. Dat de keuken om 16:00 sluit voor de lunch is niet meer dan normaal. Het staat ook vermeld in de menukaart. Wij laten het de gasten weten zodat de gasten de laatste ronde zelfs meerdere gerechten mogen bestellen ipv 1 gerecht per ronde. Jullie hebben die keus ook gehad en hebben toen ook meerdere gerechten besteld in de laatste ronde.