• Lid sinds 4 januari 2015

Sushi By Me

Enschede

Humphrey's

Utrecht

Charlotte heeft nog geen foto toegevoegd

1. Charlotte's profielfoto
    Charlotte heeft een recensie geschreven voor De Vier Broers

Zaak ziet er leuk uit. Terras oogt ook gezelliger dan de omliggende terrasjes, daarom hier plaats genomen. Verschillende bieren op de tap spreekt mij aan.

Binnen oogt ook erg gezellig. Echter loopt bediening als kip zonder kop rond. Moet bijna aan de mouw trekken voor een drankje (de gehele avond was dit zo). Als bediening hier alert op was, had ik het dubbele aantal kunnen nuttigen. Heb met moeite 5 drankjes kunnen bestellen in 5 uur. Brood vooraf oogt erg lekker, ook lekker sausje, olie en dip, maar 1,5 sneetje per persoon vind ik te weinig, ook al is dit gratis. Charcuterie was erg lekker. Leuk dat dit vitrine aanbod is. Wederom gering brood aanbod.

Hoofdgerecht eend. Wordt onpraktisch 'hip' op een enorme houtplank geserveerd waar het kleine stukje vlees nog kleiner op leek. Paar warme groentes, friet en koolsalade; lekker.

Drukke 'lawaaiige' vrijdagavond en dit was tevens te merken in de wachttijd. 30 min voorgerecht, 45 min hoofdgerecht. De bediening verkoopt al weinig drank maar weet het ook niet op de bon te zetten.

Verlies voor de zaak. Waar is het management? 'Meisjes' doen hun best, oudere man is niet representatief.

2. Charlotte's profielfoto
    Charlotte heeft een recensie geschreven voor Sushi By Me

Mooie zaak! Maar dat had Amise (voorganger) natuurlijk ook al. Sushi is hier van een goede kwaliteit. Eén van de besten met dit concept. Doordeweeks is de prijs wat lager, wat mij zeker elke keer weer uitnodigt. Erg gemakkelijk bestellen dmv een tablet, die overigens erg duidelijk is en gebruiksvriendelijk. Wel zou ik het persoonlijk fijn vinden als de bediening mij kon uitleggen welke sushi ik op tafel heb gekregen. Een klein puntje is wel dat zowel een bestelling in het restaurant als een bestelling via thuisbezorgd vaak redelijk wat tijd kost. Als ik voor thuis bestel houd ik zeker rekening met een uur bezorgtijd (ik woon op 10min afstand). Als ik in het restaurant zit, is het iets vervelender omdat je een beperkte tijd hebt dat je mag bestellen. Wel fijn dat de bediening onze tijd iets had verlengt toen we het aangaven.

Kortom: een van de beste sushi toko's met dit concept in de regio.

3. Charlotte's profielfoto
    Charlotte heeft een recensie geschreven voor Humphrey's
    Internationaal Utrecht

Ontzettend gave tent van binnen. Ik ken Humphrey's vooral met een landelijke stijl. Hier in Utrecht hebben ze gave gordijnen, kroonluchters met lampenkapjes, nisjes en tunnels: top! De kaart bied altijd veel verschillende invalshoeken, altijd goed. Ik had de anti pasti misto, leuk wat verschillende dingen op een bordje. Wel jammer dat de bediening niet wist wat erop zat. Uitleg kwam ook niet bij 't uitserveren. Varkenhaasmedaillons als hoofdgerecht, smaakvolle toevoegingen maakte het gerecht compleet. Varkenshaas mocht persoonlijk iets minder lang, hij was bijna droog. Dessert, kaasplankje. Heerlijk! Drie verschillende soorten kaas, appelstroop en vijgen/notenbrood schaafsels. Soorten kaas werd uitgelegd. Nagerechten van mijn vriendinnen waren ook erg goed. Grote porties! Bediening was jong en vlot maar hadden meer op drankverkoop kunnen letten. Het ging mij niet snel genoeg, maar misschien ligt dan aan mij ;-)
    Altijd prima concept, ga altijd met een gezellig en vol gevoel naar huis en ben nooit teveel geld kwijt. Zeker voor herhaling vatbaar.

4. Charlotte's profielfoto
    Charlotte heeft gereageerd op een recensie van STAN & CO.

Score is niet goed gegaan!
    Eten drinken 8
    Sfeer 8