• Lid sinds 22 oktober 2010

Charleys all american diner heeft nog geen foto toegevoegd

1. Charleys all american diner's profielfoto
    Charleys all american diner heeft gereageerd op een recensie van Charley's Diner

Beste Henk,

Allereerst, bedankt voor uw beoordeling. Wij streven er naar dat iedereen na een bezoek aan ons restaurant tevreden en voldaan naar huis gaat. Uw feedback met betrekking tot ons eten zullen wij dan ook intern bespreken met onze keukenbrigade en waar mogelijk verbeteren.

Wij vinden het jammer om te vernemen dat wij op sommige punten niet aan uw verwachten hebben voldaan. Daarom willen wij u graag uitnodigen om u het tegendeel te bewijzen. Charley’s Diner heeft namelijk kwaliteit, service en klantvriendelijkheid erg hoog in het vaandel staan. Neem alstublieft even telefonisch contact met ons op, dan handelen we het netjes af en verzorgen wij hopelijk alsnog een diner zoals het in eerste instantie had moeten zijn.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan kunt u ons bereiken via ons telefoonnummer op 0294 – 25 25 29.

Met vriendelijke groet,
    Charleys Diner

2. Charleys all american diner's profielfoto

Bedankt voor het compliment.Wij zouden het erg leuk vinden om jullie weer te zien.

Mvg Charley's

3. Charleys all american diner's profielfoto

Beste Ellen,

Bedankt voor het compliment. Wij hopen jullie snel weer te zien.

Mvg Charley's Crew

4. Charleys all american diner's profielfoto

Beste Jans,

wij betreuren de gang van zaken ten zeerste, wij vermoeden dat er tijdens de bezorging iets fout is gegaan met uw eten want dit heeft de keuken juist verlaten.

Ivm de onvolledigheid van uw bestelling en de ontbrekende producten willen wij u graag tegemoet komen en nodigen u graag uit om eens bij ons te komen eten.

U kunt ons bereiken op 0294-252529, als u zichzelf kenbaar maakt als Jans van eetnu zijn mijn collega's op de hoogte en zullen wij zorgen voor een gepaste oplossing.

Hopelijk tot snel.

Met vriendelijke groet,
    Dave Bakker

5. Charleys all american diner's profielfoto

Als eerst willen wij onze excuses aanbieden vanwege het lang wachten. Er gingen inderdaad aantal zaken fout. Het is fijn om alsnog te horen dat u heerlijk gegeten hebt bij ons. Wij zullen met ons collega's deze avond evalueren en dit voorkomen bij u volgende bezoek aan ons.

Met vriendelijke geroet, team Charley's diner