• Lid sinds 22 september 2009

Deeeg

Doetinchem

Charlene heeft nog geen foto toegevoegd

1. Charlene 's profielfoto
    Charlene heeft een recensie geschreven voor Deeeg

Ik ben maandag 21 september naar Deeeg gegaan om te proberen of je er lekker kan eten, want ik had een advertentie in de Gelderlander gezien.
    Ik had vrijdag gereserveerd voor maandag om half 8. Die maandag 21 september om 5 voor half 8 ben ik naar binnen gegaan, om zelf te zeggen dat ik gereserveerd had.
    De man (eigenaar) zei dat ik 2 minuten moest wachten aan de bar. Na een kwartier kwam ik pas aan de beurt, hij moest zogenaamd een tafel klaar maken, terwijl er genoeg lege opgedekte tafels klaarstonden. Dat was wat vreemd.
    Verder had Deeeg een goede ambiance qua inrichting.
    Toen, na het kwartier konden we aan een tafel zitten.
    De deur waar we ons uitzicht op hadden was open en er stond een container met Gio op van de vorige eigenaar, erg vies allemaal. We hadden al lang een keuze gemaakt van de onoverzichtelijke menu kaart, waar maar 5 pizza's opstonden. Een tegenvaller dus, want we kwamen voor de pizza's. Uiteindelijk kwam de man vragen of we wat wilden drinken. Hij bracht de drankjes zonder dienblad en zette het heel hard op tafel uit zijn handen.
    Later nam hij onze gerechten op. De pizza Marinara hoort officieel met vis te zijn, maar op de kaart leek het een van de normaalste pizza's.
    Ondertussen ging de man de zaak alvast opruimen. Zo kreeg ik het idee dat we op moesten schieten terwijl we het eten nog niet eens hadden.
    Toen het geserveerd werd was de pizza erg koud. En de buitenrand van de pizza was zwart en de binnen kant kwam overeen met de saus, erg zacht en niet eetbaar.
    Toen we het eten op hadden, heb ik gelijk afgerekend en ben weg gegaan. Bij de man kon er geen gedag van af.
    Jammer, zo een avond gun ik niemand.

3,9