1. Het is alweer een half jaar geleden dat wij hier hebben gegeten en het zit ons nog steeds dwars hoe we daar toen gegeten hebben. Al you can eat hadden wij geregeld voor 4 personen. Het duurde sowieso allemaal erg lang voor we geholpen werden, heb daar niet zoveel moeite mee maar als de warme gerechten dan lauw worden opgediend en dan meerdere keren achter elkaar ga je toch balen. Toen wij de serveerster hier op aanspraken konden we uit der gelaatsuitdrukking opmaken dat het zo de hele avond al ging. Toen we de hoofdpersoon bij het betalen vertelde wat we er van vonden haalde ze haar schouders op en dat was het!? Ook bij een mail die wij de volgende dag stuurde over onze klacht hebben we daar tot op de dag van vandaag niets van vernomen. Wat andere recensies al aangaven dat je kleren stinken was nog al kort door de bocht, wij zaten naast de trap...ik wilde bijna om oogdruppels vragen zo slecht als die afzuiging was. Jammer van dit allemaal, ben gek op sushi en dan moet je toch weer naar groningen.

4,9
  2. zijn al een aantal keren geweest, mss wel omdat het op loop afstand is.
    maar sorry dat ik het moet zeggen, er is bijna altijd wel iets.
    of de pizza is zo dik belegd dat je de pizza zelf niet meer ziet?! werd ons medegedeeld dat wat dat hadden moeten aangeven dat we minder producten daarop wilden hebben.

een pasta genomen die zo zout was dat ik het niet op kon eten.
    de spareribs te vet en te taai.
    en de laatste keer wilden we het simpel houden, dus een sate en een schnitzel besteld.....sate is altijd goed, maar de schnitzel niet.
    daar kan je naar mijn mening geen 16 euro nog wat voor vragen?!

6,1
  3. Een paar keer per jaar komen wij hier om samen lekker lang te tafelen en te genieten van een verrassingsmenu.
    Elke keer weer genieten!

Tot gauw!!