• Lid sinds 22 april 2019

De Uitvlucht

Brunssum
  2. De Uitvlucht

Brunssum

Chantal heeft nog geen foto toegevoegd

1. Chantal's profielfoto
    Chantal heeft een recensie geschreven voor De Uitvlucht

Omdat het Pasen is was er een 3 gangen menu, de carpaccio werd al redelijk snel gebracht en was lekker. Maar toen… Het was druk maar 2,5 uur wachten op je hoofdgerecht?!
    Toen ik mijn zalm wilde doorsnijden was deze helemaal rauw van binnen. Dus deze weer terug naar de keuken. Vervolgens was de rest al klaar met eten en toen moest ik nog eten. We waren er klaar mee. Toen ze aan ons vroegen of alles naar wens was hebben wij volmondig beantwoord met NEE!
    We hebben aangegeven de verassing van de paashaas (toetje) over te slaan. Hiervoor ging er wel €3,00 pp van de rekening af. Als ik de toetjes bekijk op de kaart kosten deze buiten een stuk vlaai rond de €7,00. En een gratis drankje… zodat we nog langer moeten blijven zitten… daarom slaan we het dessert juist af… 🙄 Ze konden er niets aan doen personeel ziek enz enz. Heel jammer maar had dat van te voren aangegeven dat je het niet aan kunt. Dan waren we ergens anders heen gegaan! De manager/eigenaar liet zich niet zien… Slechte zaak! Fouten worden overal gemaakt en dat is niet erg maar los het dan op een nette en correcte wijze op!

6,3
  2. Chantal's profielfoto