• Lid sinds 5 augustus 2019

Nederzandt

Noordwijk

Ristorante Sardinia

Meppel

Cees van der Pijl heeft nog geen foto toegevoegd

1. Cees van der Pijl's profielfoto
    Cees van der Pijl heeft een recensie geschreven voor De Haven van Huizen

Waarom is het toch zo moeilijk om een uitsmijter met wit brood te serveren?
    Met wit brood besteld, met bruin brood uitgeserveerd. En de overige tafelgasten wachten tot de uitsmijter op wit brood werd geserveerd.

2. Cees van der Pijl's profielfoto
    Cees van der Pijl heeft een recensie geschreven voor Nederzandt

Bruschettas waren op. Maar de gegr. groenten en steak tartaar waren ook op brood verkrijgbaar zei de ober. Ik kreeg een ca. 125 gr. klef rundvlees met een streepje saus en fijngehakte amst. ui. Daarbij een kwart van een geroosterde boterham. 14.50 meneer!! Toen ik vroeg of dit alles was kreeg ik ter compensatie een drankje. Gelukkig had mijn partner brood over.

3. Cees van der Pijl's profielfoto
    Cees van der Pijl heeft een recensie geschreven voor Ristorante Sardinia

Telefonisch besteld, calzone met gorgonzola, spaghetti bolognese en gehakte knoflook in olie. Voor de 4e keer is de knoflook in olie een probleem. Spaghetti smakeloos, kleine portie en niet op trmperatuur. Pizza met een kloddertje gorgonzola (1.50 extra). Knoflook zonder olie. Makkelijke bestelling, k.... resultaat. Is de laatste keer geweest.

4. Cees van der Pijl's profielfoto
    Cees van der Pijl heeft een recensie geschreven voor Royal China
    Chinees-Indisch Meppel

Afgehaald bij Royal China voor het eerst én voor het laatst. Kreeg bij een bestelling van bijna 40 euro niet eens, al was het maar een klein zakje geweest, kroepoek erbij.
    Dit heb ik nog nooit bij een Chinees restaurant meegemaakt. Toen ik vroeg of er kroepoek bij zat was het antwoord: 2.50.
    Babi ketjap en babi pangang met teveel aardappelmeel afgebonden (of maizena).
    Gerecht met champignons, duidelijk uit blik, was smakeloos. Ook zat er bij het maandmenu geen bijgerecht bv. saté. Bij de apart bestelde babi ketjap zat maar een halve bami. Je mag toch wel verwachten dat daar een hele bami bij zit. Nee echt een domper en volgende keer gaan wij de 40 euro anders besteden.

2,4