• Lid sinds 9 juli 2014

Jamón Jamón

Haarlem
  3. Jamón Jamón

Haarlem

Casper Leijen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Casper Leijen's profielfoto

• Tapas
    Schagchelstraat 14a Haarlem
  6. Casper Leijen's profielfoto
    Casper Leijen heeft een recensie geschreven voor Jamón Jamón

Prachtige authentieke zaak met een enorme selectie aan beleg. Redelijk duur voor een "normale" lunch maar je krijgt er ook echt iets geweldigs voor terug. Ook prima service van een eigenaar die duidelijk trots op zijn zaak is.

7. Casper Leijen's profielfoto
    Casper Leijen heeft El Comal toegevoegd als favoriet restaurant
    • Mexicaans
    • Tapas
    • Grill
    Rumpenerstraat 49 Brunssum
  8. Casper Leijen's profielfoto
    Casper Leijen heeft een recensie geschreven voor Restaurant Zuidam

Super ervaring hier gehad. Het personeel is werkelijk perfect. Erg voorkomend, maar zo gauw ze door hadden dat we wel tegen een grapje konden waren ze op een leuke manier uitdagend. Daarbij erg goed whiskey advies gekregen van een ober die er veel over wist te vertellen.
    Sfeer ook geweldig. Mooi aan het spaarne, wat in de middag toen wij aankwamen nog lekker warm en in de zon was en 's avonds toen we aan de koffie zaten mooi verlicht was met uitzicht op de torens van beide bavo's. Binnen hangen scheepslampen, is de tafel waarin wij zaten gemaakt van het zwaard van een ship, en hangen overal foto's van de molen die naast zuidam staat. Het eten zelf is niet ongelooflijk bijzonder, maar dat hoeft ook niet. Gewoon lekker gegeten voor een hele redelijke prijs.

9. Casper Leijen's profielfoto
    Casper Leijen heeft een recensie geschreven voor Landgoed Groenendaal

Vorige week voor de trouwdag van mijn ouders bij Groenendaal gaan eten.
    Had het aan enkel mijzelf gelegen had het eten een 10 gekregen: Geweldige kreeft vooraf, prachtige tong als hoofdgerecht en een (bijna over)compleet grand desert als afsluiter. Ge-wel-dig. Het enige wat tegenviel was de tournedos van mijn vader. Medium-rare gekregen, precies zoals besteld, maar alsnog was het vlees vrij taai. Alsnog erg goed, maar doet wel een klein beetje af aan het cijfer.
    Wat service betreft valt er niets te verbeteren. Grapjes tussendoor en alhoewel het restaurant zelf erg chique is blijft iedereen in het restaurant erg relaxed en doen absoluut niet uit de hoogte.
    Wat aankleding betreft misschien wel een tikje kaal. Erg veel wit en grijs, en de tafels staan vrij dicht op elkaar.
    De prijs die je betaald is redelijk hoog. Niet om de kwaliteit van het eten zelf, maar wel de kwantiteit. Mijn tong was wel erg groot, maar wederom, de tournedos was nogal aan de kleine kant en mijn voorgerecht kreeft was ook nogal weinig wat je niet voor de prijs verwacht.

Alles bij elkaar wel een super geslaagde avond. Hier vieren wij altijd dit soort aangelegenheden, en zullen dat in de toekomst ook altijd blijven doen.