• Lid sinds 22 maart 2015

Winkk

Dongen

Caroline heeft nog geen foto toegevoegd

1. Caroline's profielfoto
    Caroline heeft een recensie geschreven voor Winkk
    Internationaal Dongen

Gisteren met 4 meiden een high chocolate gehad via groupon. De prijs was met een groupon goed te doen, de volle prijs lijkt mij wat overtrokken. Als eerste kregen wij een chocolade likeurtje aangeboden, wat heerlijk smaakte. Toen kwam er een toren met allerlei lekkernijen, natuurlijk vooral gevuld met chocolade. De chocolade eclair was nog half bevroren, dus die namen we als laatste.

Tussendoor bestelden we nog iets te drinken, wat niet helemaal soepel verliep. De aandacht van de serveersters was meestal niet makkelijk te trekken, er werd door hen ook niet echt rondgekeken of er iemand iets wilde bestellen. Uiteindelijk toch een drankje kunnen bestellen, wat er na 35 minuten nog niet was. Toch maar naar de serveerster toe gelopen toen.

Toen de toren grotendeels leeg was, werd hij weggehaald en kregen we per persoon een chocolade kroket aangeboden. Dit was een rare gewaarwording, het rook aan de buitenkant naar een kroket en binnenin zat vloeibare chocolade. We hebben de kroket niet allemaal opgegeten, omdat we de combinatie niet echt konden waarderen.

Daarna werd gevraagd of we nog even wilden wachten met ons dessert, waarop wij afspraken aan te zullen geven wanneer we ons dessert wilden hebben. Toen we na een kwartiertje doorgaven ons dessert te willen hebben (weer naar de serveerster gelopen omdat ze ons niet zag of hoorde), werd mij gezegd dat het in de oven zou worden gezet! 45 minuten later nog geen dessert, dus weer naar de serveerster! Waarschijnlijk waren ze ons vergeten, er werd een beetje vaag over gedaan. Het bleef maar duren en een van de dames van mijn gezelschap moest weg. Toen wij aangaven geen tijd meer te hebben, werd ons verteld dat het nog 3 minuten duurde. Omdat wij alle 4 eigenlijk genoeg gegeten hadden, besloten wij het dessert niet meer te nemen.

Er kwam toen een andere serveerster die haar excuses aanbood en vertelde dat er per persoon 1 drankje van de rekening af zou worden gehaald. Dit aanbod vonden wij heel redelijk, dus wij maakten hier dankbaar gebruik van. Conclusie: leuk voor 1 keer, maar nu nooit meer.