• Lid sinds 30 mei 2011

Vlijtig Liesje

De Bengel

Brasserie Allicht

Eindhoven

Carola heeft nog geen foto toegevoegd

1. Carola's profielfoto
    Carola heeft een recensie geschreven voor Le Troubadour

Via groupon deelgenomen aan een actie 3 gangenmenu voor twee. Telefonisch contact met het restaurant was vriendelijk. Schone uitstraling binnen. Het voorgerecht was lekker, het hoofdgerecht iets minder. De prijs kwaliteit middels deze actie was goed, echter wanneer ik de volle prijs had moeten betalen had ik de prijs wat aan de dure kant gevonden.
    Heel leuk dat ze nog iets speciaals hadden gedaan voor degene die jarig was. Beetje jammer dat ze dit in eerste instantie waren vergeten. Maar toch verrassend.

2. Carola's profielfoto
    Carola heeft een recensie geschreven voor Brasserie Allicht

06-08-2011 gegeten. We zijn voor de tapas gegaan. Was lekker.

3. Carola's profielfoto
    Carola heeft een recensie geschreven voor La Palmera

Een keer of 3 ben ik er gaan eten. Het 2 persoonsmenu is erg lekker, van alles wat. 4 gangen. Prijs kwaliteit is prima. De tapas worden netjes geserveerd.

Ik heb het wel een paar keer koud gehad binnen.

Verder is er een rokersruimte die nogal amateuristisch in elkaar is getimmerd.

4. Carola's profielfoto
    Carola heeft een recensie geschreven voor De Bengel
    Internationaal Eindhoven

Tot nu toe 1 keer wezen eten met een grote goep van 18 mensen. De ruimte was daar zeer geschikt voor. Geen geprop naast elkaar. Het keuze menu met een vaste prijs (voor, hoofd en nagerecht) was naar mijn mening niet heel erg gevarieerd. Toch was het eten goed te eten, echter niet speciaal.

Het personeel was vriendelijk.

De inrichting/aankleding van het restaurant zit slim in elkaar. Ook al waren we met een grote groep, was het makkelijk elkaar te verstaan. Een praatje met diegene die tegenover me zat was goed te doen. Geen galmende mensenmassa.

5. Carola's profielfoto
    Carola heeft een recensie geschreven voor Sizzling

Gezellig restaurant, prijs kwaliteit prima. Vaste prijs voor 3 gangen menu waarbinnen je uit een aantal voorgerechten, hoofdgerechten (vis, vlees, vegetarisch) en nagerechten kunt kiezen. Exclusief drank.

Reserveren is meestal wel nodig.

Echter is er geen ruimte om met grote groepen aan 1 tafel te zitten. Ze delen grote groepen in meerder kleinere groepen. Daarom vind ik het gezelliger om er met zijn tweeen of vieren te gaan eten.

Spaanse inrichting met bijpassende muziek, twee verdiepingen, open keuken, vriendelijk personeel.

6. Carola's profielfoto
    Carola heeft een recensie geschreven voor Sinema

Erg gezellig restaurant, vriendelijk personeel. Ik ben er nu een aantal maal wezen eten en nog nooit iets gegeten wat niet lekker, ongaar of taai was. Geschikt restaurant om met zijn tweeën of een paar vrienden een hapje te doen. De prijzen zijn wel iets omhoog gegaan, maar nog steeds niet te duur ten opzichte van de kwaliteit.

7. Carola's profielfoto
    Carola heeft een recensie geschreven voor Vlijtig Liesje

Helaas doet de sfeer binnen in het restaurant afbreuk aan de uitstraling van de buitenkant. Het pand doet je denken aan een gezellig net restaurant. Echter blijkt bij binnenkomst dat het meubilair goedkoop aandoet, verder is de akoestiek slecht (alsof je in een zwembad zit te eten). Daarnaast pretenderen ze dat je voor een vaste prijs heel de avond kunt eten, helaas zijn er veel gerechten waar toch een toeslag voor gevraagd wordt. Tot onze teleurstelling was de algemene smaak van alle geprobeerde gerechten te droog, te taai of niet gaar.

Onze algemene indruk hebben we te kennen gegeven aan het personeel, gelukkig hebben ze wel sportief gereageerd en een oplossing geboden, zodat onze avond niet geheel met een bittere nasmaak is afgelopen.

1,2
  8. Carola's profielfoto
    Carola heeft een recensie geschreven voor Komeet

Super vriendelijk personeel, goede sfeer binnen. Voor ieder wat wils kwa eten en zeker voldoende te eten. Ze zijn zich nog aan het ontwikkelen, ben benieuwd hoe alles eruit komt te zien wanneer de tuin ook klaar is.