• Lid sinds 1 april 2013

Carola Slee heeft nog geen foto toegevoegd

1. Carola Slee's profielfoto
    Carola Slee heeft een recensie geschreven voor Het Vissershuis

We hebben hier heerlijk gegeten, ondanks drukte liep de bediening soepel, hoefden niet te wachten.
    Leuke sfeer. Als je in de buurt bent, moet je hier zeker eens gaan eten.

2. Carola Slee's profielfoto
    Carola Slee vindt de recensie door Peter voor Het Vissershuis leuk

De ontvangst was heel vriendelijk en gemoedelijk. In dit restaurant voel je je direct thuis.
    Vooraf bestelden we gamba's in knoflooksaus, wat nog bruisend van hitte, in een minipannetje werd geserveerd met wat brood. Heerlijk! De gegrilde zeebaars filet was ook erg lekker en geserveerd in ruim voldoende porties. Hierbij kozen we gebakken aardappeltjes en gewokte groenten; o.a. courgette, tomaat, paprika, ui. Een groot pluspunt van dit restaurant vonden wij vooral de verse bereiding, dat is lang niet meer vanzelfsprekend tegenwoordig. Ook belangrijk is dat de smaak hier vóór het uiterlijk gaat. Geen 'torentjes' van opgestapelde onderdelen en sliertjes saus op een enorm bord, waarvan de smaak tegenvalt, maar een goed bereide eerlijke maaltijd, waarvan de aanblik je al doet watertanden! Een maaltijd zoals we die zelf zouden bereiden!

3. Carola Slee's profielfoto
    Carola Slee vindt de recensie door Tim Torfs voor Het Vissershuis leuk

Heerlijk gegeten aan een meer dan correcte prijs, zoals steeds trouwens. Mooie witte huiswijn, perfect passend bij de vis. De service is een ster waard in dat overroepen frans boekie.