• Lid sinds 2 mei 2015

De Roseboom

Beekbergen

Carl Janssen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Carl Janssen's profielfoto
    Carl Janssen heeft een recensie geschreven voor De Roseboom

Een eenvoudig goed restaurant. We eten hier regelmatig en zijn altijd tevreden. Geen limonade uit een automaat maar gewoon flesjes. Zomers zitten we hier altijd heerlijk buiten op het terras te eten.

2. Carl Janssen's profielfoto
    Carl Janssen heeft gereageerd op een recensie van De Roseboom

Ik kom hier een aantal keren per seizoen en het is een prima restaurant. Goede prijs kwaliteit. De mensen die klagen over hun sorbet hebben hier zelf schuld aan. Ik zat toen dit gebeurde een tafel er naast. De mensen bestellen een sorbet zonder slagroom en die kregen ze ook. Ik heb nog nooit meegemaakt dat een sorbet bestaat uit waterijs. Ze hadden het beter even kunnen aangeven. De serveerster heeft pas na 20 minuten gezeur gezegd ik ga hier niet meer mee in discussie. Dat heeft ze na mijn inziens prima gedaan, Ik vind dat dit soort klanten zielig door dan een slechte recensie te schrijven hier. Ik hoop ze nooit meer te zien in welk restaurant dan ook.

Medewerkers van de Roseboom, jullie hebben hier niets verkeerd gedaan. Het eten is altijd lekker en de bediening is zeer goed, ga zo door.