• Lid sinds 28 september 2016

1. -

Restaurant Jan van de Krent

Zutphen

Carel Darlang heeft nog geen foto toegevoegd

1. Carel Darlang's profielfoto
    Carel Darlang heeft een recensie geschreven voor Restaurant Jan van de Krent

Tja, het eten is hier niet slecht, maar ik was o.a. een beetje afgegaan op de gemiddelde scores van de recensies. Is toch altijd weer anders dan je eigen ervaring. Om te beginnen is het personeel vriendelijk en behulpzaam, daar ligt het niet aan. Maar omdat we twee honden mee hadden (vooraf gevraagd/ gemeld), leek de ruimere tafel in een hoek best geschikt, jammer dat het precies in de punt waar ik zat nogal naar pis rook (bevordert het eten niet). Heb er niets van gezegd, want voor de honden was het wel oké.

En dan het eten. Misschien is het handig om erbij te vermelden, dat als je geen driegangenmenu neemt (alleen een hoofd- en nagerecht), dat de porties van de hoofdgerechten wat karig zijn. Bovendien zat er ook erg weinig groente bij de vis. Op zich geen slechte gerechten, maar toch ook niet super; ook jammer dat de smaak van frites nog lang een frituur nasmaak achterliet.

Voor het nagerecht hadden we alledrie de crème brûlée , die was juist weer veel te ruim bemeten en mierzoet. We zaten verder goed (goeie sfeer wel), maar het draait toch vooral om eten, als ik er een 7 voor geef, ben ik aan de gulle kant.