• Lid sinds 20 augustus 2009

Restaurant ten Cate

Emmen

Green Meet*s

Erica

Carel heeft nog geen foto toegevoegd

1. Carel's profielfoto
    Carel heeft een recensie geschreven voor 's Landshuys

Een paar keer per jaar moeten we echt even naar Bourtange, wat een geweldig leuk vestingstadje is het om er door te lopen met tevens een paar leuke winkeltjes met niet alledaagse -streekgebonden- artikelen, ideaal om iemand hiermee een cadeau te doen. Maar het leukste is de afsluiting: een dinertje bij 's Landshuys. Alles is hier bovengemiddeld goed en in orde: de bediening, de kwaliteit van het eten, de hoeveelheid en last but not least de geweldige sfeervolle ambiance.

2. Carel's profielfoto
    Carel heeft een recensie geschreven voor Daxin
    Chinees-Indisch Emmen

Afgelopen zaterdag catering gekregen voor 20 personen. met een menuprijs van € 13,- per persoon. Je kunt uit meerdere mogelijkheden kiezen, maar bij deze was de variatie in het menu al meer dan dik in orde. Geweldige service, het wordt keurig bezorgd, compleet met borden en bestek. Het eten was kwalitatief top en iedereen die hiervan heeft mee genoten was zeer tevreden. We hebben hiermee bij onze gasten een heel goede beurt gemaakt... (dus bedankt Daxin). Oh ja, we kregen ook nog korting omdat het restaurant 25 jaar bestaat inmiddels!!

3. Carel's profielfoto
    Carel heeft een recensie geschreven voor La Coquilla

Fantasieloos en saai eten. Mist gewoon enige passie in het gerecht. Zeker niet goedkoop ook. Vonden het al vreemd dat er niemand was op de donderdagavond terwijl andere eetgelegenheden in Emmen bomvol zaten. Dat was ook de reden dat we hier terecht kwamen.

Het meisje wat bediende deed overigens wel haar best

3,7
  4. Carel's profielfoto
    Carel heeft een recensie geschreven voor In De Goede Luim

Carel

Al heel vaak goede berichten gehoord over dit restaurant, dus nu maar eens zelf ervaren. Jammer dat we niet eerder zijn gegaan, het was erg lekker allemaal, de vis (Dourade) was fantastisch bereid, het voorgerecht (Gamba's) was ook helemaal af! Leuke spontane bediening, mooie locatie, prettige inrichting, kortom een prima restaurant waar Emmen trots op mag zijn.

5. Carel's profielfoto
    Carel heeft een recensie geschreven voor Restaurant ten Cate

Tweede Kerstdag hier bij Ten Cate met z'n vieren een geweldige avond gehad. Alles klopte, superieur eten, live muziek, excellente bediening. Wauw, zo moet Kerst zijn!

6. Carel's profielfoto
    Carel heeft een recensie geschreven voor Sardegna

Carel

Weer superlekker gegeten. Vooral de vis/vleesgerechten zijn super en kan geen andere 'Italiaan' in Emmen aan tippen. Goede, vriendelijke professionele bedoening.
    Komen hier zeker vaak weer!!

7. Carel's profielfoto
    Carel heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Liskoel

Carel

Na een heerlijke Springendal wandeling even een terras bezoek bij de Liskoel in de zon. De geweldig vriendelijke bediening gaf ons vieren de doorslag om hier dan ook een hapje te gaan eten. Geen spijt van gehad, integendeel...Heerlijke gerechten, Limousin rundvlees, asperges, zalm, het was allemaal van een uitzonderlijk goede kwaliteit en zeer smakelijk. Ook de mee geserveerde groenten en sla waren top!
    Een heerlijk dessert rondde de avond op een grandioze manier af. Liskoel, kok en bediening: Onze complimenten! Aanbevolen.

8. Carel's profielfoto
    Carel heeft een recensie geschreven voor De Stiftsschuur

Super goed en gezellig restaurant. Het eten is fantastisch en de gastheer en gastvrouw geweldig. Ook de entourage is zeer sfeervol en gezellig. We zijn al meermaals in dit restaurant wezen eten en hebben altijd het gevoel van echt een avondje uit.
    We hopen dat dit echtpaar nog lang op deze locatie door mag gaan. De gerechten zijn goed en niet duur. Daar kan menig restaurant een voorbeeld aan nemen.

9. Carel's profielfoto
    Carel heeft een recensie geschreven voor Green Meet*s

Carel

Misschien wel met iets teveel verwachting hier gaan eten. De locatie is ronduit schitterend, zeer modern en royaal totdat we het restaurant gedeelte inkwamen. Hier schrokken we toch wel een beetje van. Een veel te kleine, benauwde ruimte en erg sfeerloos. Nadat we gevraagd hadden iets aan de temperatuur te doen werd het wat draaglijker. Het verrassingsmenu bleek een 'random' keuze van de menukaart te zijn. Niet de keuze die we achteraf liever zelf hadden willen doen. Opvallend zijn de minuscule porties en de forse prijzen. Een stukje vis op 1 krielaardappel en wat ratatouille voor € 22,= is buiten alle proporties. Datzelfde geldt voor het dessert: flintertjes kaas op een bordje of een bolletje ijs in een bakje (waar de amuse ook in wordt geserveerd) + een dobbelsteentje bavarois met wat rabarber voor €9,= is ook over de top. Ik ben er van overtuigd dat er bij Green Meet's zeker goed gekookt kan worden alleen zou het iets bourgondischer mogen allemaal. Mag het een onsje meer zijn en een eurootje minder??

10. Carel's profielfoto
    Carel heeft een recensie geschreven voor Tante Pos
    Nederlands Ommen

Carel

Vond Tante Pos een prachtige ontdekking in Ommen. Zeer sfeervol pand met prachtige stijlvolle inrichting. De bediening was spontaan, goed geïnformeerd, professioneel en had humor. Deze combinaties kom je helaas maar zelden tegen in de Horeca. Het eten is uitstekend. Weliswaar is de kaart niet erg uitgebreid maar het is gewoon erg goed tegen redelijke prijzen. We hadden het geluk op het terras te kunnen eten vanwege het mooie weer. Onze avond kon niet meer stuk. Een regelrechte aanrader in Ommen!

11. Carel's profielfoto
    Carel heeft een recensie geschreven voor Florilympha

Was op uitnodiging bij een etentje in Florilympha.
    Het ligt er schitterend, de bediening is attent en bekwaam, maar het eten, tjonge dat was echt het geld niet waard.
    Iedereen voelde zich wat gegeneerd, uiteindelijk bleek dat het eten lauw tot koud was, de gerechten smakeloos, half verbrande aardappels, groente niet gaar en zeer kleine vlees/vis porties. Totaal liefdeloos in de keuken klaargemaakt. Daar mag de bezem doorheen.
    Erg jammer, als de keuken goed zou zijn en de prijzen acceptabeler dan was het een top tent.
    Moven met die keukenbrigade!

2,6
  12. Carel's profielfoto
    Carel heeft een recensie geschreven voor Delphi

Sluit me graag aan bij de lovende recensies. Gewoon klasse zonder meer. Hier eten is een uitje waar je vrolijk van wordt