• Lid sinds 28 oktober 2009

Tilburg
  2. -

Herberg Sint Petrus

Hilvarenbeek

C van Opijnen heeft nog geen foto toegevoegd

1. C van Opijnen's profielfoto
    C van Opijnen heeft een recensie geschreven voor De Visserij

Met vrienden een gezellige avond doorgebracht bij de Visserij.
    Na de vriendelijke ontvangst kregen wij in eerste instandsie een tafelje aangewezen achter in het restaurant. Na dat we begonnen waren aan het apperatief kwam de eigenaar van het restaurant met de vraag of wij misschien op een andere plaats wilde, aangezien hem was op gevallen dat wij (de twee oudere mannen in het gezelschap) regelmatig naar voren bogen om elkaar te kunnen verstaan.
    Kijk. Dat is nog eens een goede servies.
    Het eten was heerlijk ofschoon sommige gerechte wel wat warmer hadden gemogen, maar dit werd weer goed gemaakt door een goed advies over de wijnen.
    Zeer zeker een aanrader.

2. C van Opijnen's profielfoto
    C van Opijnen heeft een recensie geschreven voor Herberg Sint Petrus

Woensdagavond waren wij uitgenodigd door de buren voor een diner bij St. Petrus in Hilvarenbeek. Genoten van een heerlijk diner in een rustige en gezellige ambiance. De uitgebreide keuze tussen de vis en vlees gerechten beloofde veel. Die belofte is helemaal waar gemaakt. Complementen aan de kok. Ook de vriendelijk bejegening door het voor ons jonge personeel heeft ons een warm gevoel gegeven. Wij zijn al meer te gast geweest, dus wisten wat ons te te wachten stond. Een zeker tot ziens.

Vriendelijke groet. Fam. van Opijnen.

3. C van Opijnen's profielfoto
    C van Opijnen heeft een recensie geschreven voor Restaurant Pieter Bruegel

De eigenaar is zeer gastvrij, en een orginele presentatie van het menu.

Hoge kwaliteit van het eten in een ontspannen sfeer.