• Lid sinds 1 augustus 2011

't Pomphuys

Hellevoetsluis

't Gondeltje

Hellevoetsluis

C L heeft nog geen foto toegevoegd

1. C L's profielfoto
    C L heeft een recensie geschreven voor 't Gondeltje

Kwaliteit varieert behoorlijk, persoonlijk altijd wel vriendelijk, maar altijd verdacht vroeg dicht. Vandaag, sluitingstijd conform website 20.45u, lichten uit en alles binnen om 19.15u.

Denkelijk hebben de elitaire eigenaren paard te rijden? Waarom zou je immers een snackbar uitbaten, klantenservice? Nee... Daar hebben we geen tijd voor, de dure Mercedessen/paarden wachten.

2. C L's profielfoto
    C L heeft een recensie geschreven voor 't Pomphuys

De afgelopen jaren is 't Pomphuys van redelijk naar treurig slecht afgezakt.

De bediening is totaal niet representatief en ongeïnteresseerd, het eten vers uit de vriezer, overblijfselen van de vorige gasten nog op de versleten stoelen, het zicht op het schitterend droogdok bedorven door smerige ramen, de toiletten rijkelijk besprinkeld met schaamhaar met idem geurige ambiance, handdoekenautomaat leeg, discotheeksfeer met Radio 538 stampend op... En dan zijn er de prijzen, EUR 12,50 voor een kindermenu...

De kwaliteit van het eten is goed te noemen, echter de ervaring leert ons dat deze, in de afgelopen jaren dat wij t Pomphuys weer de kans hebben gegeven, enorm kan wisselen.

Het overige is gezegd, tafels staan stampvol en worden door de bediening niet leeggehaald, men vergeet de helft te serveren. De familiaire houding die men erop na houdt mag van mij thuis blijven.

Er zijn restaurants in Hellevoetsluis eo met minstens even goed eten voor minder en ook nog eens met kundige bediening en vooral zonder de "grote borden pretentie" om die belachelijk hoge prijzen te rechtvaardigen.

3,9