• Lid sinds 19 april 2013

Kohinoor of India

Zwolle

Papa Beer

Harderwijk

C. Hurenkamp heeft nog geen foto toegevoegd

1. C. Hurenkamp's profielfoto
    C. Hurenkamp heeft een recensie geschreven voor Papa Beer
    Pannenkoekenhuis Harderwijk

Vanavond met 10 volwassenen en 4 kinderen een bezoek aan dit restaurant. Hier hebben we een zeer slechte ervaring aan overgehouden:
    - meerdere pannenkoeken waren niet goed (aangebrand of juist nog niet gaar, ingrediënten er op waar niet om gevraagd was, of juist ingrediënten die ontbraken waar wel om gevraagd was, de boerenpannenkoeken stelden weinig voor)
    - spareribs waren koud (bord werd meegenomen, spareribs werden opnieuw opgewarmd, het bord kwam terug, maar nu was de patat koud geworden. Die hadden ze dus gewoon op het bord laten liggen terwijl de spareribs werden opgewarmd)
    - de jam voor de pannenkoeken (in een kuipje) was al zeven maanden over datum
    - we moesten zelf vragen om de verrassingen van de kinderpannenkoeken
    - de koffiemelk was over datum
    - de patat en schnitzel waren volgezogen met vet
    - personeel weet niet wat er op de kaart staat, er wordt niet gevraagd naar een nieuw drankje, er worden geen excuses gemaakt, ook niet na klacht nummer vijf.
    - er was geen leidinggevende aanwezig die ons te woord kon staan. De jonge bediening heeft geen inzicht in de horeca, we moesten overal zelf om vragen.
    - de tafel werd niet afgeruimd voordat de koffie en thee arriveerden (dit terwijl er slechts enkele kleine tafels bezet waren. Zo druk was het niet).

Al met al nog nooit zon slechte ervaring gehad. Er kan altijd iets mis gaan, maar dit was niet normaal. Wij zijn zeker geen veeleisende mensen, maar dit konden we niet accepteren. Er was geen leidinggevende, uiteindelijk gesproken met een jonge dame die als aanspreekpunt was aangewezen, maar zij was nergens toe bevoegd. Ze antwoordde alleen elke keer "Ik begrijp u volkomen". Alles wat uiteindelijk niet opgegeten is omdat het niet voldeed aan onze bestelling is van de rekening afgehaald ter compensatie. Maar we hebben nog steeds het idee veel te veel te hebben betaald voor zeer slecht eten. Er ligt een zeer grote uitdaging voor de eigenaar en zijn medewerkers om dit restaurant noemenswaardig te maken. Wij komen hier niet meer terug.

1,7
  2. C. Hurenkamp's profielfoto
    C. Hurenkamp heeft een recensie geschreven voor Kohinoor of India

Ik probeer dit restaurant al twee weken te bereiken i.v.m. een reservering die ik graag wil maken (waardebon Vakantieveilingen). Het online reserveringsformulier werkt niet, de telefoon wordt niet opgenomen (en is sinds gisteren afgesloten) en toen ik twee dagen geleden om 20.30 uur langs liep was het restaurant (al) gesloten. Dit terwijl overal staat vermeld dat het restaurant dagelijks geopend is tot 23.00 uur. Ook op mijn drie e-mails naar het info@-adres wordt niet gereageerd. Zeer slechte service. Ondanks dat ik hier (nog) niet gegeten heb, is mijn ervaring nu al zeer slecht. Indien je als restaurant via Vakantieveilingen probeert potentiële klanten aan je te binden, dan gaat dat op deze manier natuurlijk niet lukken.