• Lid sinds 5 februari 2017

Topkapi

Zutphen

NuNu

Schalkhaar

C&E heeft nog geen foto toegevoegd

1. C&E's profielfoto
    C&E heeft een recensie geschreven voor NuNu
    Australisch Schalkhaar

C&E

Op uitnodiging van mijn schoonouders schoven wij aan bij een paasbrunch bij NuNu. Onze kinderen hadden zich erg verheugd op het lekkere eten. Voor een volwassene werd € 22,50 gerekend en voor een kind tot 12 jaar € 12,50. Als starter kregen we de linzensoep die helaas lauw was. Onze kinderen kregen 3 stukjes stokbroodjes met een koud ei terwijl op het menu stond: gekookt ei op brood. Bij brood denk ik bij een restaurant aan een lekkere snee volwaardig vers brood. De tweede gang kregen we voor zes volwassenen twee borden met kleine stukjes (te weinig) smakeloze carpaccio, een beetje zalm en een torentje van walnoten met een halve walnoot. Onze kinderen kregen een bakje chips met een veel te pittige en erg koude saus. Mijn zoontje vroeg om mayonaise en kreeg ketchup! De derde gang bestond voor onze kinderen uit een uitgedroogde pannenkoek en voor de volwassenen uit 1 bord met mini bolletjes voorzien van standaard beleg. Als nagerecht zouden onze kinderen twee bolletjes ijs krijgen met fruit en slagroom. Het werd 1 mini bolletje ijs zonder fruit en een vlok slagroom. Ons nagerecht was conform de kaart. Mijn schoonouders waren erg teleurgesteld, onze kinderen waren verdrietig en wij? Wij zijn verontwaardigd. Verontwaardigd dat een restaurant € 200,- opstrijkt voor iets dat wij onze eigen gasten nog niet voor zouden schotelen.

1,3
  2. C&E's profielfoto
    C&E heeft gereageerd op een recensie van Topkapi

Prijs/kwaliteit : 10.
    (viel weg bij het uploaden van de recensie)

3. C&E's profielfoto
    C&E heeft een recensie geschreven voor Topkapi

Voor het eerst wezen eten bij dit restaurant. Interieur ziet er mooi uit. Een minpunt bij de entree waren de openstaande toiletdeuren. We werden hartelijk ontvangen en naar ons tafeltje begeleid. Een minpunt waar echt aandacht voor moet zijn, is een verzorgde ruimte. Achter ons tafeltje was een kleine opslag voor een parasol en tuinstoelen. Helaas niet aan het oog onttrokken door b.v. een gordijn. Dat deed afbreuk aan de sfeerbeleving.

De service was goed. Bediening wist precies wat er op de kaart stond en kon goed advies geven. Gekozen voor het viergangen menu à € 19,95. Echt een aanrader. Was precies genoeg! Patatjes waren een beetje te zout. Wijn was heerlijk.

Kortom, zeker een bezoek waard.