• Lid sinds 26 maart 2014
  • Leeftijd: 64

Voor veel Zeeuwen en mensen die Zeeland in- en uitrijden, is ‘de Caisson’ in Kapelle een oude bekende. Inmiddels heeft deze gezellige pleisterplaats een compleet nieuwe en eigentijdse uitstraling. Motel Restaurant Grand Café CAISSON is een zaak waar je op tal van manieren kunt genieten: van een ontbijt of een cappuccino in de vroege ochtend tot een heerlijke lunch, borrel of diner in het Grand Café of in een van de karakteristieke zalen. Zelfs overnachten is hier mogelijk.

Van restaurant:

C A I S S O N eten, drinken, slapen en een goed gesprek heeft nog geen foto toegevoegd

1. Wat vervelend om te lezen dat uw avond niet naar uw wens is verlopen en dat u de moeite heeft genomen om dit op verschillende reviewsites te plaatsen. Het zit u wel erg hoog, want dit is recensie 3/3.

Uw feedback hebben wij intern geëvalueerd. Hieruit is naar voren gekomen dat wij ons best hebben gedaan om uw probleem direct met u op te lossen. Ook waren wij in de veronderstelling dat u tevreden huiswaarts bent gekeerd.

Wij concluderen uit uw beoordeling dat er voor ontevreden gasten geen gemakkelijke stoelen bestaan.

Team C A I S S O N

2. Wat jammer te lezen dat u niet tevreden was over uw bezoek aan CAISSON. Wij hebben uw klacht intern doorgesproken en betreuren dat wij niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en dat u uw bevindingen niet tijdens uw bezoek aan ons kenbaar heeft gemaakt.
    Wij begrijpen dat dit wellicht lastig is, maar dan hadden wij de tekortkomingen aan kunnen vullen en een dunnere boterham aan kunnen bieden. Ons brood is juist onze kracht. Een enkele gast geeft de voorkeur aan een dunnere boterham, dit is mogelijk.

Wij vragen altijd of alles naar uw wens is en stellen het zeer op prijs als u bij een volgend bezoek daar een eerlijk antwoord op geeft (ook bij collega ondernemers). Met een klacht achteraf kunnen wij niet zo veel, wij lossen het liever meteen op.

Hopende u in te toekomst toch nog een keer te mogen ontvangen.

Vriendelijke groet,

Team CAISSON.

3. Goedemiddag meneer,

Graag willen wij u bedanken voor uw openlijke oprechtheid. Daarnaast vinden wij het vervelend te lezen dat u niet tevreden bent over onze prijs kwaliteit verhouding. Momenteel werken wij uitsluitend met dagverse producten. Graag komen wij met u in contact om u een oplossing aan te bieden voor de door uw genoemde teleurstelling in onze producten.

Met gastvrije groet,

Team De Caisson