• Lid sinds 12 mei 2019

Nieuwe lijst

Beoordelingen

1. 1
Nieuwe recensie

C. heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. C.'s profielfoto
    C. vindt de recensie door Melanie voor Wapen van Cranendonck niet leuk

Heerlijke vistrio gehad met smaakvol gegrilde groentes.
    Salade erbij had qua hoeveelheid wat meer gemogen wat mij betreft.

De nieuwste recensie
    0 positieve stemmen1 negatieve stem
  2. C.'s profielfoto
    C. vindt de recensie door Anne voor Wapen van Cranendonck niet leuk

Heerlijk gegeten! Leuke bediening en een gezellige sfeer op het terras. Een echte aanwinst voor Slot Cranendonck.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  3. C.'s profielfoto
    C. vindt de recensie door C. voor Wapen van Cranendonck leuk

C.

Zéér slecht! Zelden zo'n slechte bediening gezien.

Bij de vorige eigenaar regelmatig een High Tea besteld en super tevreden. Wat een teleurstelling was het toen we vandaag weer een High Tea bestelde bij de nieuwe eigenaar.

De high tea bestond uit een half kopje soep, 2 witte sneetjes brood met beleg en een paar zoetje hapjes. De soep was smakeloos, de sneetjes brood karig belegd en de zoete hapjes waren verre van vers te noemen. Op de website stond aangegeven dat er ook worstenbroodjes, vers fruit en bonbons geserveerd zouden worden maar deze hebben wij niet gehad. Voor deze karige high tea moesten wij maar liefst 19,50 euro per persoon afrekenen.

Bediening was zwaar ondermaats. Onervaren en onkundig personeel. Hier moeten ze nog veel leren. Lang moeten wachten voordat we iets te eten kregen. Er werd niet gevraagd of we iets wilde drinken. Bij het uitserveren werd niet verteld wat we kregen. Tafel werd niet (op tijd) afgeruimd. Personeel zag er onverzorgd uit, geen bedrijfskleding.

Thee zou inclusief zijn maar de pot met heet water was continue leeg en werd niet aangevuld. Voor de kinderen hebben we een kan ranja besteld i.p.v. thee maar deze moesten we volledig afrekenen. Tevens was de ranja zoveel aangelengd met water dat het niet meer naar ranja smaakte maar naar gewoon water.

Erg jammer. Voorheen was dit een goed restaurant. Deze eigenaar lijkt weinig verstand van zaken te hebben. Hier komen we zeker nooit meer terug!

4. C.'s profielfoto
    C. heeft een recensie geschreven voor Wapen van Cranendonck

C.

Zéér slecht! Zelden zo'n slechte bediening gezien.

5. C.'s profielfoto
    C. vindt de recensie door Karin voor Wapen van Cranendonck leuk

Nieuwe eigenaar nieuwe kaart
    Hier moet nog veel geleerd worden.
    Pizza was goed
    Varkenshaas mals maar erg flauw
    Friet én aardappels als bijgerecht maar geen groente of sla.
    Erg jammer.
    Serveerster kwam niet terug om te vragen of we nog iets na wilde of iets drinken
    Veel gemiste kansen

6. C.'s profielfoto
    C. vindt de recensie door M voor Wapen van Cranendonck leuk

M

Helaas.
    Service bar slecht: 45 minuten voordat er gevraagd wordt of we iets willen drinken.
    Daarna een uur op eten moeten wachteb waarbij 1 gerechtvzelfs vergeten was… te weinig bediening en niet allert: nieuwe tafels moeten erg lang wachten.
    Mensen worden ook niet geinformeerd dat het ff wat langer duurt dus er ontstaat ruis…
    Jammer het was vorig jaar zo’n kwalitatief goedlopend lekker restaurant.

7. C.'s profielfoto
    C. vindt de recensie door Ria voor Wapen van Cranendonck leuk

De hightea was een regelrechte flop. Een paar sneetjes brood die voor de gelegenheid waren omgetoverd tot "sandwiches". Daarna kleine stukjes gebak van minstens een week oud. God mag weten hoe vaak ze al ergens op tafel gestaan hebben. En dat moet € 19,50 kosten? Er zouden volgens de website ook kleine worstebroodjes geserveerd worden maar die waren er niet. Toen wij daar de serveerster op aanspraken, bleek dat ze die helemaal niet op voorraad hadden. Dit werd wel gecompenseerd door een schaaltje bitterballen. De bediening is erg traag en het duurt dan ook lang voordat er eindelijk eens iets op tafel komt.
    Voor ons dan ook eens maar nooit meer.

8. C.'s profielfoto
    C. vindt Wapen van Cranendonck niet leuk