• Lid sinds 30 augustus 2017

Asian Tower

Nieuwegein

Brouwers heeft nog geen foto toegevoegd

1. Brouwers's profielfoto
    Brouwers heeft een recensie geschreven voor Chinees Specialiteitenrestaurant

Als wij daar gaan eten nemen we meestal een vuurpannetje! Erg smaakvol, altijd lekker warm opgediend! Komt rechtstreeks uit een oven! 😄

Is er in de varianten: kip, varkensvlees, vis, en met verschillende saus, pittig of minder pittig. Erg lekker! 👍

Nog nooit afgehaald daar, dus kunnen we niet over oordelen.

Maar let wel op… als je daar gaat eten en je hebt bijvoorbeeld bij je gerecht nasi besteld, en je wilt er later nog wat bij omdat het op is, zetten ze dit doodleuk op de rekening! Belachelijk vinden wij dat!
    Of in ons geval wilden we een beetje witte rijst erbij, omdat de nasi op was, dat betaal je vet voor dat beetje simpele rijst! Dat hebben wij in andere Chinese restaurants NOOIT meegemaakt. 😳😳
    We wilden er niet meer gaan eten, de P- in, dat ze dit doorberekenen, maar laatst toch weer gegaan…

Melden dit ook niet! Zie je pas met afrekenen. Dat vinden wij niet zo netjes!

En jammer dat ze nog steeds geen website hebben, zodat je thuis alvast kan kijken wat je eventueel zou willen eten.

Wordt tijd dat ze daar eens aan gaan werken!

2. Brouwers's profielfoto
    Brouwers heeft een recensie geschreven voor Asian Tower

Gisteravond zijn we hier weer gaan eten! Komen hier regelmatig!! Sushi is hier super lekker!!

Gisteren het AH-menu genomen, heerlijk! Lekker voorgerecht, kleine Chinese hapjes, 5 stuks.
    Hoofdgerecht komt op een schaal, 3 verschillende... Babi Pangang, Kip met zoete saus en ananas. Rundvlees in zwarte Bonensaus.
    Nagerecht kan je kiezen, of ijs of koffie of thee.

Prima sfeer, vinden wij!!

Bediening : Danny en Harry... Altijd vriendelijk, hartelijke mensen!!

We voelen ons hier echt thuis!! Kom je niet vaak tegen!

Tot binnenkort. We komen hier graag!