• Lid sinds 4 februari 2016

Tong Ah

Nuenen

New Oriental

Nuenen

Britje heeft nog geen foto toegevoegd

1. Britje's profielfoto
    Chinees-Indisch Nuenen

Gisteren het nieuwe afhaal-maandmenu gehaald. Heerlijke gerechten. Bali Kai Pien en Kerry Yu Pien waren mijn favoriet. Je smaakpapillen worden echt op de proef gesteld!! Mijn complimenten aan de chefkok. Ik werd ook zeer netjes geholpen. Professioneel en correct personeel. Niks op aan te merken! Ik verheug me nu al op het volgende maandmenu!

2. Britje's profielfoto
    Britje vindt de recensie door Britje voor New Oriental leuk
    Chinees-Indisch Nuenen

Afgelopen zaterdag bij New Oriental "Buffet aan tafel" gegeten. Diverse kleine Chinese specialiteiten hapjes. Veel keuzes en geen tijdlimiet. Echt een aanrader. Weer komen zeker weer terug.

3. Britje's profielfoto

4. Britje's profielfoto
    Britje heeft een recensie geschreven voor Kastanjehof

Gisteren met mijn man gegeten. Onvangst minimaal. Het eten was heerlijk, je smaakpapillen wordt getriggerd. Bij vertrek wordt jammer genoeg weinig aandacht aan besteed. Jammer.

5. Britje's profielfoto
    Britje heeft gereageerd op een recensie van Tong Ah

Hallo Tom,

Ten eerste stel ik zeer op prijs wat er allemaal gecommuniceerd wordt ivm met mijn recensie over restaurant Tong Ah.
    Ik vind het zeer triest en zééér onproffesioneel van restaurant Tong Ah met deze recensie om te gaan! Dit geef voor mijn gevoel dat het restaurant niet om kan gaan met negatieve recensies.
    Wat ik in de recensies schrijf is de waarheid, er zit helemaal niks van zwart makerij bij.
    En wat betreft mijn andere recensies, ik ben ook actief bij Iens. Daar schrijf ik ook bij sommige restaurant wat minder goede recensies op. Ik mag toch opschrijven wat mijn belevenis is als ik daar gegeten heb. Daar is tenslotte deze sites voor???? Of mag dat alleen maar positieve recensies geplaatst worden???
    Mocht jullie eet.nu toch mijn recensie verwijderen vind ik het heel jammer, dan vraag ik me eigen af of al de positieve recensies ook wel naar waarheid zijn geschreven zoals dat willen zien. Want zo'n gedachte ga ik dan krijgen.

Mvg,
    Britje

6. Britje's profielfoto
    Britje heeft een recensie geschreven voor Tong Ah
    Chinees-Indisch Nuenen

Gisteren maandmenu gehaald. Witte rijst was helemaal niet gaar! Gebakken banaan zag er niet uit, super vet, aan elkaar vast geplakt, heb het niet eens geprobeerd om te eten. Foe yong hai maar een dun laagje saus erover heen. Vlees van de babi pangang was droog. Kip kerrie proef ik heel duidelijk kokos, wat volgens het chinees recept geen kokos mag proeven. Saté met minimale saus.
    Met andere woorden; ik kom niet meer terug, niet voor herhaling vatbaar!!

3,9
  7. Britje's profielfoto
    Chinees-Indisch Nuenen

Regelmatig eten wezen halen, ook in restaurant gegeten. Eten is daar voortreffelijk. Goede bediening en service. Veel keuzes, voor ieders wat wils. Ik begrijp niets van hieronder de negatieve recensies. Eigenaar en personeel staan open voor suggesties, ze luisteren naar de wensen van de gasten. Wat wil je nog meer? Dat noem ik culinair dineren.
    Top restaurant!

8. Britje's profielfoto
    Britje heeft gereageerd op een recensie van New Oriental

Regelmatig eten wezen halen, ook in restaurant gegeten. Eten is daar voortreffelijk. Goede bediening en service. Veel keuzes, voor ieders wat wils. Ik begrijp niet van hieronder de negatieve recensies.
    Eigenaar en personeel staan open voor suggesties, ze luisteren naar de wensen van de gasten. Wat wil je nog meer???? Dat noem ik cullinaire dineren.
    Top restaurant!