• Lid sinds 22 augustus 2010

Babbels

Oisterwijk

brit heeft nog geen foto toegevoegd

1. brit's profielfoto
    brit heeft een recensie geschreven voor Babbels

Zondagavond 22 aug met 4 personen gegeten, bij binnenkomst waren er geen andere gasten, en dat zeiden we ook tegen de eigenaar, die beaamde dat hij het ook erg stil vond.

Wij weten nu ook waarom!

We hadden als starter stokbrood met kruidenboter, maar dat stokbroodje had de oven maar 'n paar tellen van binnen gezien, dit was 'n slap wit broodje, als voorgerecht scampi's en soep, en die waren echt heel lekker.

Sate en snitzel waren ook goed, maar de 2x warm vlees met friet voor €9.75, was 'n echte aanfluiting, ten eerste was het 'n minmale portie, maar ten 2de, het vlees was vies, het leek wel of het in de magnetron was op gewarmd:(

Toen de serveester kwam hebben we dat ook gemeld, en ze haalde €7.50 van de rekening, dat wil dan zeggen, dat we voor €12.50 friet op hebben, want de mayo moesten we apart afrekenen?

Het duurde nogal lang, dat ze het geld kwamen halen, dus maar bij de bar afgerekend, daar vroeg de eigenaar of we dan niets anders wilden hebben, we stonden met onze jas aan, vraag dat als we nog aan tafel zitten. Nee, voor ons geen Babbels meer.

3,5