• Lid sinds 17 maart 2012

Ayami

Deventer

Eetcafé 't Koetshuys

Groningen

Brink heeft nog geen foto toegevoegd

1. Brink's profielfoto
    Brink heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Smoezer

Heerlijke avond gehad. Bij aankomst werden we netjes bij de buitendeur ontvangen en werden onze jassen aangenomen. Ons gezelschap bestond uit 5 personen. Drie volwassenen en twee kinderen.

Het restaurant ademt een engelse/bistro gezelligheid uit. De kaart bied voldoende keuze. Enige opmerking zijn de bijgerechten die apart besteld dienen te worden en ook apart worden berekend. Voor de kinderen een eigen menukaart. Het eten werd voor zowel ons als voor de kinderen mooi opgemaakt op de borden.

Het eten was heel behoorlijk. Goed op smaak en voldoende qua porties. De bediening vond ik heel aangenaam. Ze waren niet te opdringerig, goed op de hoogte van de kaart en vriendelijk. Ik zou het restaurant aanbevelen.

2. Brink's profielfoto
    Brink heeft een recensie geschreven voor Quinty's Texel

Heerlijk gegeten voorgerecht de "tapas" van quinty's met diverse smakelijke hapjes. Het hoofdgerecht was een lamskotelet en de entrecote. Beide er lekker al moet eerlijk gezegd dat ik de entrecote rood had besteld en hij uiteindelijk rose op tafel kwam. Doordat de smaak echt voortreffelijk was, er geen opmerking over gemaakt. De bediening is vlot en kundig.
    Er is een splitsing gemaakt tussen het kinder gedeelte en het andere gedeelte. Gezinnen kunnen nu kiezen in welk gedeelte ze gaan zitten. Ook voor mensen die graag zonder kinder hinder willen eten een prima oplossing. Top restaurant.

3. Brink's profielfoto
    Brink heeft een recensie geschreven voor Sushi By Me

Na reserveren een plekje bemachtigd in sushi by me op maandag. Het nieuwe restaurant was afgeladen vol. Het is denk ik nu op dit moment "the place to be" in Deventer. Het is een sushi restaurant waar je voor een vaste prijs 2 uur onbeperkt kunt bestellen; maximaal 5 keuzes per ronde per persoon. Het bestellen gaat via een tablet die je niet kwijt kunt op de trendy kleine tweepersoonstafels (zorg voor een houder of zo iets waar je de tablet in kunt stoppen). Het restaurant is behoorlijk ondersteunt door de bierbrouwgigant Heineken wat terug te zien is in de te bestellen dranken en het trendy interieur. Ook alle andere bestellingen en het vragen naar de rekening gebeuren via de tablet. Dit komt de restaurantsfeer niet ten goede vind ik. Alle dames van de bediening waren heel aardig voor zover je er een sprak. De gerechten waren binnen no time geserveerd, zowel de sushi als de warme gerechten. De kwaliteit van de sushi was sterk wisselend gedurende de avond. De eerste sushi's die wij kregen waren al een paar uur oud en daardoor niet echt lekker meer. Later op de avond werd dit beter. Echter de keuken dient het plastic folie(!!) wel te verwijderen voordat je de sushi serveert. Door de wisselende kwaliteit en de wat onpersoonlijke bediening door de tablets, een niet heel hoog cijfer helaas. Voor een hapje eten prima, verwacht echter geen restaurant ervaring.

6,1
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  5. Brink's profielfoto
    Brink heeft een recensie geschreven voor La Sardegna

Heel fijn restaurant om gewoon even lekker italiaans te gaan eten. De prijzen zijn heel gunstig. Pizza's € 6,- andere pasta's € 8,- ook vlees en vis gerechten te krijgen.
    De lasagne en canneloni waren goed maar niet bijzonder. De pizza's waren wel erg goed. De anti pasta waren erg lekker en goed op smaak.
    Wij waren er op zaterdagavond met twee kinderen. Het restaurant is vol op zaterdag dus reserveren gewenst. De bediening is erg attent en let goed op. Enig nadeel is als je vooraan zit de voordeur, als deze open gaat zit je direct in de tocht, voor sommige mensen niet erg prettig.

6. Brink's profielfoto
    Brink heeft een recensie geschreven voor Ayami
    Aziatisch Deventer

Heerlijk gegeten. Ruim voldoende keuze op de menu kaart. Bediening is oplettend en aardig. Af en toe hadden ze een onderdeel niet helemaal goed, daarom niet hoger beoordeeld. De prijs/kwaliteit is erg goed. Wij hebben samen voor € 65 incl 8x drinken gegeten.

7. Brink's profielfoto
    Brink heeft een recensie geschreven voor Da Mario

Een gezellig restaurant waar je met het gezin maar ook met zijn tweetjes kunt eten. De bediening is erg vriendelijk en professioneel. Naast goede pasta's zijn er ook andere gerechten op de kaart verkrijgbaar. De pizza's worden in een houtoven gebakken midden in het restaurant. Een wat uitgebreidere wijnkaart zou hier het helemaal afmaken. Reserveren is hier wel gewenst, vooral in het weekeinde is het al vroeg volgeboekt.

8. Brink's profielfoto
    Brink heeft een recensie geschreven voor Eetcafé 't Koetshuys

Brink

Net buiten de drukte van het centrum: Eetcafe van bovengemiddeld niveau. Bijzondere gerechten naast de daghap en de pakkers zoals spareribs. Goede sfeer en bedieng en de prijs kwaliteit is helemaal top! Studentenprijzen voor tophoreca! Helaas 2 uur van huis, anders zeker vaste gast!