• Lid sinds 19 december 2014

Valthe
  2. Schuttershof

Valthe
Nieuwe recensie

Brigitta Suykerland heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Zeker mijn favoriete plek om te eten en te logeren. De sfeer is goed en de bediening perfect. Als men tijd heeft maken ze een praatje, of je nu alleen komt of met een groep de vriendelijkheid is treffend.

Daarnaast is het eten heerlijk. Mis je iets of wil je nog wat extra's het staat zo op tafel. De kok maakt heerlijke biefstukken. We hebben er vaak gegeten en graag tot de volgende keer mochten jullie dit lezen.

2. Brigitta Suykerland's profielfoto
    Brigitta Suykerland vindt de recensie door H.J. Klaver voor Schuttershof leuk

H.J. Klaver

Een heerlijke eerlijke ambachtelijk bereide maaltijd genoten tegen een goede prijs. En voor mensen met een dieet is maatwerk het alternatief. Een aanrader.

3. Brigitta Suykerland's profielfoto
    Brigitta Suykerland heeft een recensie geschreven voor Schuttershof