• Lid sinds 18 januari 2013

McDonald's

Apeldoorn

Brian heeft nog geen foto toegevoegd

1. Brian's profielfoto
    Brian heeft een recensie geschreven voor McDonald's

Ik ben nu 3 keer na een afspraak op maandag ochtend geweest bij de Mac in het centrum van Apeldoorn geweest. Ik bestel een Mac bacon omdat ik echt gek ben op bacon en al helemaal op een burger. Wanneer ik keek op mijn burger zat er tot mijn verbazing geen bacon op, de eerste keer heb ik de burger weer terug gegeven en gevraagd om een nieuwe maar dan wel met bacon, de eerste keer kreeg ik een nieuw burger maar weer zonder bacon dus ik ga weer terug en vraag om bacon op mijn burger ik werd echt boos aangekeken de hele tijd dat ik in het restaurant was, en ook de derde burger zat weer geen bacon op. Ik heb de burger gefrustreerd opgegeten. En ik dacht: er zit vast een nieuwe kok die het niet helemaal snapt. Een week later weer een Mac bacon besteld en weer het zelfde en heb hem maar gewoon opgegeten om het zelfde liedje te voorkomen. Ook viel me op de laatste week, het was nogal koud buiten en binnen was het ook niet echt warm nou vind ik dat niet erg want ik heb een winter jas aan, ik werd geholpen door een meisje met bedrijf kleren aan had die veeeel te groot waren en kon haar handen niet eens zien omdat de te grote trui door haar gebruikt werd als handschoenen en trouwens al het personeel dat voor stond, stond te blauw bekken.

Ik heb zelf vroeger gewerkt als bijbaan in een snackbar maar dit moest ik echt niet flikken, slecht personeel beleid.
    Ik ga echt nooit meer naar McDonald’s ga ik nog liever naar de V&D daar weten ze tenminste wel wat service en klant vriendelijkheid is.