• Lid sinds 30 juli 2013

Geesteren ov

Bri28 heeft nog geen foto toegevoegd

1. Bri28's profielfoto
    Bri28 heeft gereageerd op een recensie van Ribhouse Texas

Top! Dan kan ik alleen maar zeggen jullie zijn goed bezig en staan open voor kritiek! Hartelijk dank!
    Het is idd absoluut waarheid en dan kan je boos maken als je lekker denkt te eten! Nogmaals dank!

2. Bri28's profielfoto
    Bri28 heeft gereageerd op een recensie van Ribhouse Texas

Bedankt voor de reactie. Dan begrijp ik de meerwaarde van deze site niet. Eerlijke verhalen worden ingekort en de helft wordt niet vermeld. Juist hetgene waar ik me boos om maak een haar in een dessert aan treffen wordt verwijderd! Dan snap ik in het geheel niet dat deze site meerwaarde bied. Deel verhalen staan en is dit allemaal waar?? Kortom andere verhalen vallen ook niet te controleren toch?

3. Bri28's profielfoto
    Bri28 heeft gereageerd op een recensie van Ribhouse Texas

Waarom wordt mijn verhaal ingekort!? En dat er een haar in mijn dessert is wordt nb. verwijderd!!! Uit mijn verhaal waarom??!

4. Bri28's profielfoto
    Bri28 heeft een recensie geschreven voor Ribhouse Texas

Ik heb al eerder een recensie geschreven over Texas Ribhouse maar wonder boven wonder is deze weg.... Ik melde dat we dit weekend er hebben gegeten en dat ik nb. zelf moest vragen aan de bediening of we een keer drinken konden bestellen en de kaart mochten zien. Bediening te druk met onderlinge gezelligheid. Eten lauw en niet goed. Toppunt was een haar in mijn dessert waarop amper sorry werd gezegd. Kortom slechte ervaring!