Activiteiten van Brenda

1. Brenda's profielfoto
    Brenda heeft een recensie geschreven voor De Yserman

Vandaag voor het eerst uit eten geweest bij de Yserman, samen met mijn vriend. Ik had al eerder goede reviews gelezen op deze site dus we waren erg benieuwd geworden. Vooral kregen we een mandje stokbrood van het huis. Mijn vriend had als voorgerecht gerookte ham met meloen salsa. Als hoofdgerecht had hij een dagschotel en ik had de spareribs. Ontzettend lekker en vooral genoeg. Samen hebben we nog een dessert gedeeld. We waren in totaal, met studentenkorting (20%) €29,10 kwijt. Ik vind dat echt geen geld! De service was goed, bediening vriendelijk en snel. Zeker een aanrader!

2. Brenda's profielfoto
    Brenda heeft een recensie geschreven voor Wok Phoenix

Met Pasen heb ik hier gegeten met mijn schoonfamilie. Persoonlijk houd ik niet echt van wokken maar naast de wokgerechten was er volop keus andere gerechten zoals spareribs, kipvleugeltjes, nasi en sushi.. Ondanks de drukte vanwege de feestdagen had het personeel alles onder controle. Als de friet op was, duurde het nog geen twee minuten voordat er verse in de bank lag. Het buffet werd ook regelmatig schoongemaakt en netjes gehouden, iets wat ik zelf heel belangrijk vind. Ik heb hier heerlijk gegeten!

3. Brenda's profielfoto
    Brenda heeft een recensie geschreven voor De Walrus
    Internationaal Leeuwarden

Vanavond voor het eerst uit eten geweest bij de Walrus. Vooraf een broodplankje en rundercarpaccio. Was beide erg lekker. Vooral het brood was lekker vers en luchtig. Als voorgerecht hadden we het vleestrio en het kalfs rib-eye. Hierbij werden frietjes, salade en groente geserveerd. Ook dit viel goed in de smaak. Er was ook voldoende van alles. Als dessert hebben we gekozen voor de sinaasappel tiramisu met vanille ijs en de warme appelbol met kaneelijs. Dit was ook zeer geslaagd. Het personeel was vriendelijk en netjes. Er werd voldoende gevraagd of alles naar wens was. Absolute aanrader als je voor een redelijk prijs, lekker wilt eten!

4. Brenda's profielfoto
    Brenda heeft een recensie geschreven voor Trattoria Italiana

Afgelopen donderdag ben ik weer eens aangeschoven bij La Trattoria. Ik moet zeggen dat de bediening een stuk is verbeterd! Voorheen gebeurde het nog wel eens dat je je bestelling in het Engels moest doorgeven. Voor mij is dit geen enkel probleem maar ik kan me voorstellen dat anderen dit minder prettig vinden.

Bij ons stokbroodje kregen we weer een heerlijk gerechtje van het huis. Altijd een leuk extraatje! De pizza was enorm en ik kon 'm jammer genoeg niet op! Heerlijk eten, goede prijs en een gezellig sfeer!

5. Brenda's profielfoto
    Brenda heeft een recensie geschreven voor De Winze
    Eetcafé Wyns

Uit eten geweest tijdens de familiedag. Er was een speciaal menu voor ons samen gesteld met het thema "Fries". Voorgerecht heb ik over geslagen, maar wat de familie kreeg zag er erg verzorgd uit. Hoofdgerecht was heerlijk, ik had kipfilet met spinazie en kaas. Daarnaast kregen we groente (bloemkool, witlof en quiche van broccoli), aardappeltjes en friet. Alles was heerlijk en de bediening speelde uitstekend in op de behoefte van de gasten. Het toetje was hemels, een tosti van suikerbrood met huis gemaakt suikerbroodijs. Ik heb ontzettend lekker gegeten bij dit restaurant en ga zeker nog eens terug! De prijs kwaliteit verhouding is ook erg goed.