Activiteiten van Branco

1. Branco's profielfoto
    Branco vindt de recensie door Branco voor Argentino Tango leuk
    Zuid-Amerikaans Steenwijk

Het eten is erg goed. Wij hadden het driegangenmenu voor twee personen en dat is beslist een aanrader maar het is wel veel. Super lekker brood vooraf. Het hoofdgerecht wordt heel verrassend opgediend. De smaak van de (mini-)spareribs die bij de mixed grill zaten, kon ons niet erg bekoren maar de andere vleessoorten maakten dat meer dan goed!
    Argentino Tango doet zichzelf wel tekort door de wat verpauperde buitenkant van het restaurant. We waren er al een paar keer voorbij gelopen maar we zouden er niet zijn gaan eten als we de goede recensies niet hadden gelezen.
    De wachttijden waren wel wat lang (afhalen/bezorgen lijkt voorrang te krijgen op de gasten) maar daar werden excuses voor gemaakt.
    Al met al voortreffelijk gegeten in een leuke ambiance.

2. Branco's profielfoto

Branco vindt De Gouden Leeuw leuk

5. Branco's profielfoto
    Branco heeft een recensie geschreven voor Argentino Tango
    Zuid-Amerikaans Steenwijk

Al met al voortreffelijk gegeten in een leuke ambiance.