• Lid sinds 13 februari 2010

Piloersemaborg

Den Ham gn

't Kleine Oestertje

Oldehove

Bouwe Molenbuur heeft nog geen foto toegevoegd

1. Bouwe Molenbuur's profielfoto
    Bouwe Molenbuur heeft een recensie geschreven voor Piloersemaborg

Voor de tweede maal bij piloersmaborg gegeten met vrienden uit het westen, ook nu hebben ze ons / en hen niet teleurgesteld. Gemoedelijk sfeer. Niet bij iedere gang een andere wijn maar wel goed passend bij de opeen volgende gerechten. De gerechten waren eerlijk en zonder te veel poespas.

2. Bouwe Molenbuur's profielfoto
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  3. Bouwe Molenbuur's profielfoto
    Bouwe Molenbuur heeft een recensie geschreven voor Piloersemaborg

Lekker gegeten, smaakvol, herkenbaar eten (vis smaakt gelukkig nog naar vis en vlees naar vlees) zonder kaboutertuintjes en andere poespas. Door alle amuses tussen door uiteindelijk een avondvullend uit eten. De wijn smaakte prima. Ga zo door, we komen vast nog eens terug.

4. Bouwe Molenbuur's profielfoto
    Bouwe Molenbuur heeft een recensie geschreven voor Eisseshof
    Indonesisch Niehove

Geen uitgebreide kaart maar wel heerlijk tafelen in rustige omgeving. Geen poespas maar eerlijk eten - ik vermoed echt indisch ipv indisch door een Nederlandse bril. Aardige bediening zonder overdreven aanwezig te zijn. Het omrijden waard!!!

5. Bouwe Molenbuur's profielfoto
    Bouwe Molenbuur heeft een recensie geschreven voor La Fontana

Zoals een pizzeria zou moeten zijn, geen overbodige luxe maar gezellig en gemoedelijk. Adequate service.

6. Bouwe Molenbuur's profielfoto
    Bouwe Molenbuur heeft een recensie geschreven voor Günes en Co

Aardige en vlotte bediening. Eten is smaakvol. Een punt ter verbetering is muziek die beter past bij de Turkse cultuur.
    De koude kwam van buiten (min 6) bijna door de ramen naar binnen waardoor het niet (lekker) warm was bij het tafeltje aan het raam.

7. Bouwe Molenbuur's profielfoto
    Bouwe Molenbuur heeft een recensie geschreven voor 't Kleine Oestertje

Een gezellig en goed restaurant op een onverwachte plek. Als je van vis en schaaldieren houdt dan is dit een absolute aanrader! De keren dat we er nu aten zijn we nooit teleurgesteld. Smaakvol en goede kwaliteit en ook nog betaalbaar.

8. Bouwe Molenbuur's profielfoto
    Bouwe Molenbuur heeft een recensie geschreven voor Het Oude Raadhuis

We hebben er nu 3 maal gegeten en steeds werd er een constant product geleverd.

De bediening is adequaat correct en gelukkig niet overdreven aanwezig. De sfeer is goed en het eten perfect en vooral ook een goede prijskwaliteit verhouding. Ik hoop dat dit zo kan blijven want dan blijft dit restaurant een goede kanshebber als je niet voor een ster wilt bij betalen.

Enige minpuntje was dat we het idee hadden dat de achtergrond muziek in de herhaling ging tegen het eind van het diner.