• Lid sinds 16 februari 2012

De Vereeniging

Nijmegen

Puur Sanh

Berg en Dal

bosvrouwtje heeft nog geen foto toegevoegd

1. bosvrouwtje's profielfoto
    bosvrouwtje heeft een recensie geschreven voor Puur Sanh
    Internationaal Berg en Dal

Wij eten hier altijd prima!
    Een 4 gangen menu is altijd voldoende. Heerlijk al die proeverijtjes vooraf, een feestje om 2 hoofdgerechten daarna te kunnen kiezen, en nog een heerlijk dessert na.

2. bosvrouwtje's profielfoto
    bosvrouwtje heeft een recensie geschreven voor Yukimi

Wij hebben met 4 personen een hele leuke ervaring gehad met dit concept. Overigens kun je 4 maal 5 gerechten bestellen, en daarna de maaltijd afsluiten met een bol ijs.
    De truc is niet lucraak te bestellen, maar je maaltijd rustig op te bouwen. Wij begonnen met wat sushi en maki, de zalm en tonijn waren supervers en een leuke proeverij op onze tafel.
    De tweede gang met een heerlijke garnaalsoep, kipspiesjes, super ika-kushi, deze inktvis-spiesjes waren overmals, en nog wat andere lich gerechtjes te. Onze tafelgenoot die niet van vis houdt genoot al volop van zijn kipspiesjes en vleesgerechtjes,en probeerde ondertussen de inktvisringen,die meteen werden goedgekeurd.
    Gang drie was een feestje op tafel van 20 verschillende vlees-kip-visgerechtjes,en de garnalen in tempurabeslag waren geweldig, mooi luchtig beslag en deze waren in zeer verse olie gebakken.
    Bij gang 4 hebben we alleen deze garnalen nog besteld,we hadden meer dan genoeg gegeten, maar deze wilden we nog wel een keer.
    Gang 5, de ijsjes. Onze tafelgenote had hier al eerder gegeten en bestelde wederom haar favoriete witte sesamijs,mijn man had zwart sesam-ijs, en toen ik daarvan proefde had ik spijt dat ik dat niet had gekozen,alhoewel mijn aardbeienijs ook wel heel erg lekker was.
    Al met al een hele leuke avond getafeld,alles was vers en de bediening bijzonder vriendelijk en vlot

3. bosvrouwtje's profielfoto
    bosvrouwtje heeft een recensie geschreven voor De Vereeniging

Voor de zoveelste keer genoten van het 3-gangen menu.
    Plus daarbij de leuke ambiance met een zeer voorkomende bediening. Klein minpuntje: 5,50 euro voor een glas wijn is dan wel wat aan de prijs. Maar wat een heerlijk begin van een avondje theater, maakt het werkelijk compleet!!