• Lid sinds 25 oktober 2017

McDonald's

Breda

Boris heeft nog geen foto toegevoegd

1. Boris's profielfoto
    Boris heeft gereageerd op een recensie van Koffie & Meer

Of indien ik met auto kom , kan mijn rollator ook naar binnen ?

2. Boris's profielfoto
    Boris heeft gereageerd op een recensie van Koffie & Meer

Kan ik er mijn elektrisch fiets opladen ?

3. Boris's profielfoto
    Boris vindt de recensie door Fenne voor Koffie & Meer leuk

Een paar weken geleden hier geluncht met vrienden, het was erg druk en er was geen plek meer buiten. Een enthousiaste medewerker kwam naar me toe om aan te bieden tafels en stoelen van binnen naar buiten te halen en een mooi plekje voor ons te zoeken. Uiteindelijk hebben we super lekker geluncht met een goede service en een gezellige sfeer.

4. Boris's profielfoto
    Boris heeft een recensie geschreven voor McDonald's

Superrrrrr voor fast food ten minste

5. Boris's profielfoto
    Boris schreef:

Vandaag koffie gedronken en na rondje Parelpad wezen lunchen bij koffie & meer . Samen met vrienden genoten van heerlijke koffie met appelgebak . Verrassend want appelgebak kosten maar 1,00 per stuk . Latte brownie was lekkerrrrrrr.
    Als lunch heb ik en pannenkoek gegeten die lekker in de roomboter was gebakken , vriend heeft clubsandwich zalm met bruinbrood gegeten , andere vriend een 12 uurtje met een garnalenkroket . Alles was naar wens en van goede producten gemaakt en samengesteld . Wat ons betreft zeker een aanrader. Koffie & meer zit recht tegenover de Baseliek op het plein aan de rechterkant . Mooie inrichting en alles lekker fris .