• Lid sinds 13 februari 2013

1. De Kelder

Drachten

Nieuw Kwai-Fa

Heemskerk

Boonstra heeft nog geen foto toegevoegd

1. Boonstra's profielfoto
    Boonstra vindt de recensie door Van der Veer voor De Kelder leuk

Van der Veer

Wij komen al jaren ons frietje halen bij deze snackbar.
    Helemaal niets op aan te merken, keurig verzorgd!

2. Boonstra's profielfoto
  3. Boonstra's profielfoto
    Boonstra vindt de recensie door Boonstra voor Nieuw Kwai-Fa leuk
    Chinees-Indisch Heemskerk

Ervaring zeer slecht.
    Het eten is koud als het op tafel komt. (lijkt wel of de keuken in china zit) Als je het dan heel voorzichtig brengt en vriendelijk vraagt of ze het zelf even willen voelen, dan voelen ze, scheppen het van de schaal, brengen het terug naar de keuken, warmen het op in de magnetron en kwakken het weer terug op de schaal. (waar inmiddels 3 mensen met hun vinger in hebben gezeten.) Vervolgens komt ze met een heel verhaal dat ik het de volgende keer even moet aangeven dat ik het heet wil. En dat het eten uit de keuken altijd minimaal 80 graden is. Als ik dan zeg dat het niet zo is en zij het zelf gevoeld heeft, dan heeft ze opeens telefoon en loopt zomaar bij de tafel weg. Service?

4. Boonstra's profielfoto
    Boonstra heeft een recensie geschreven voor Nieuw Kwai-Fa