• Lid sinds 26 mei 2014

Bongaerts heeft nog geen foto toegevoegd

1. Bongaerts's profielfoto
    Bongaerts heeft een recensie geschreven voor Eetcafé D'n Ingel

We waren er van het weekend om gebruik te maken van een wandelarrangement via een Wowdeal. Bij het krijgen van 2 koppen thee waren de glazen niet schoon aan de binnen en buitenkant. Het plakte gewoon. Dit gemeld aan de overigens vriendelijke ober (volgens mij de zoon van de baas).

We kregen niet een nieuw kop heet water in een schoon glas, maar dezelfde glazen terug met de thee waar dus een doekje (god weet hoe schoon) langs was gehaald. De glazen waren nog niet schoon!

Vervolgens kregen we een wandelroute van de eigenaar/kok met de melding dat we om stipt 19u terug moesten zijn om te eten anders was het jammer. Toen ik vroeg of we dan buiten konden eten was zijn antwoord: "We reserveren voor niemand, als het vol terras is kunnen jullie binnen eten, verder ga ik geen discussie aan!" Nou we waren met stomheid geslagen. Wat een botte eigenaar/kok zeg!!

We zijn van het terras gegaan om de "wandelroute" te doen en tevens direct besloten dat ie geen cent meer aan ons zal verdienen.

Hier kom ik dus nooit meer. Als je toch een deal verkoopt om mensen kennis te laten maken met je zaak, of God weet welke reden hij had om dit te verkopen, kan ik deze ongastvrijheid niet begrijpen.