bjorn's profielfoto

Amsterdam
  3. 8,6

Sakura

Apeldoorn

bjorn heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. bjorn's profielfoto
    bjorn heeft een recensie geschreven voor Château Neercanne

Wijnen zijn subliem. Mooie klassieke gerechten. Het zijn geen spannende gerechten maar wel zeer lekker.

Valt me wel elke keer op dat het zo rustig is in tegenstelling tot andere restaurants in Maastricht van hetzelfde kaliber.

2. bjorn's profielfoto
    bjorn heeft een recensie geschreven voor Shabu Shabu

Sushi's zijn niet vers. Dan houdt volgens mij alles op ondanks sfeer, bediening etc.

3. bjorn's profielfoto
    bjorn heeft een recensie geschreven voor Takara
    Internationaal Amsterdam

Lekkere sushi's. Vooral de prijs kwaliteit verhouding is goed.

4. bjorn's profielfoto
    bjorn heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Leest

Het eten is hier van hoge kwaliteit. Alle gerechten zijn zeer goed doordacht en alles is in balans. De prijzen zijn zeer schappelijk in vergelijking met andere restaurants van hetzelfde kaliber. Wat ik minder vind is de gastvrouw, maar dat is persoonlijk. Sommige gastheren/vrouwen hebben charmes en dat is volgens mij erg belangrijk in de horeca. Deze gastvrouw heeft dat minder. Maar ondanks alles kom ik hier altijd graag terug.

5. bjorn's profielfoto
    bjorn heeft een recensie geschreven voor La Rive

Ik heb hier ontzettend lekker gegeten. Prijs kwaliteit verhouding is wel ver te zoeken. De zwarte brigade is met veel man/vrouw aanwezig. Ik voel me daar wat minder prettig bij.

6. bjorn's profielfoto
    bjorn heeft een recensie geschreven voor Sakura

Ik heb hier ontzettend lekker gegeten. Sushi's zijn erg goed. Sushi's worden nog met de hand gerold ipv met de machine zoals je vaak ziet in Amsterdam. Dit is gelukkig geen all you can eat formule. Op de bakplaat wordt er lekker gekookt door een chefkok. Verder viel me op dat er een groot assortiment van sake aanwezig is. Het is exclusief maar elke (euro) cent waard. Een minpunt zijn de stoelen die zitten niet zo lekker.

7. bjorn's profielfoto
    bjorn heeft een recensie geschreven voor De Echoput

Ik ben een aantal keren in het restaurant gaan eten. Bediening en eten is van hoog niveau. Wat ik wel een beetje mis is sfeer. Alles is zo donker en sober.

8. bjorn's profielfoto
    bjorn heeft een recensie geschreven voor Jin Long
    Chinees-Indisch Apeldoorn

Ik heb hier een paar keer afgehaald in combinatie met boodschappen doen bij de Eglantier. Het eten is gewoon niet lekker. Enige wat van normaal niveau is, is de bami en nasi.

9. bjorn's profielfoto
    bjorn heeft een recensie geschreven voor Shanghai
    Chinees-Indisch Apeldoorn

Sfeer en service is gewoon erg goed. De smaak van het eten is slecht. Sauzen smaken hetzelfde. Vlees smaakt vreemd, ossehaas lijkt of ze met gelatine of zetmeel hebben bewerkt. Garnalen smaken niet zoals ze moeten zijn. Jammer dat het eten niet goed is, want zoals ik zei is de sfeer en service prima.

10. bjorn's profielfoto
    bjorn heeft een recensie geschreven voor Restaurant Poppe

Vroeger kwam ik vaak bij Poppe, maar de laatste jaren lijkt het of ze hun glans hebben verloren. De kwaliteit van het eten is redelijk, maar de kaart is een beetje saai. Ik verwacht meer creativiteit.

11. bjorn's profielfoto
    bjorn heeft een recensie geschreven voor China Garden
    Chinees-Indisch Apeldoorn

Het eten is hier goed. De kwaliteit van de producten zijn dik in orde. Tegenwoordig vind je steeds minder goede Chinese restaurants. Het lijkt of ze allemaal zijn veranderd in vreetschuren (wok). Ik rij er graag een blokje voor om voor een traditionele Chinees.