Activiteiten van Bjorn van Raaij

1. Bjorn van Raaij's profielfoto
    Bjorn van Raaij heeft een recensie geschreven voor Sierra Vista
    Zuid-Amerikaans Veghel

Erg lekkere tapas! Leuke aankleding van het restaurant en hele fijne bediening. Echt een aanrader!!!

2. Bjorn van Raaij's profielfoto
    Bjorn van Raaij heeft een recensie geschreven voor Wollerich

Gisteravond super genoten. Lekkere, verrassende amuses. Mooie gerechten, passende wijnen en een sfeervolle ambiance. We komen zeker nog eens teug!

3. Bjorn van Raaij's profielfoto
    Bjorn van Raaij heeft een recensie geschreven voor Kaatje bij de Sluis

Zaterdag amuse + 6 gangenmenu genoten. Leuke, lekkere gerechten, oa paprikasoep, zalmmousse, lam, eend en dessert met ananas/peper combi. Ik vind wel dat de tafeltjes op de begane grond waar wij zaten erg dicht op elkaar staan,weinig privacy. Ook is het wat karig ingericht, een mooi kunststuk aan de muur zou al wonderen doen. Als voorbeeld kan het bijbehorende hotel dienen,wat erg smaakvol is ingericht.

4. Bjorn van Raaij's profielfoto
    Bjorn van Raaij heeft een recensie geschreven voor Otori

Super lekker gegeten, kwaliteit is veel beter en variatie is veel groter dan bij de bekende 'all you can eat' restaurants. Sfeervol ingericht, goede bediening, mooie locatie in een van de leukste straatjes van Nederland. Hier komen we zeker nog eens terug!

5. Bjorn van Raaij's profielfoto
    Bjorn van Raaij heeft een recensie geschreven voor Sense Restaurant

Wat een knus en gezellig restaurant! Chefkok kwam de amuses brengen en de kaart uitleggen, dat heb ik in een sterrenrestaurant niet eerder meegemaakt: was wel bijzonder.

Wij kozen voor het 6 gangen verrassingsmenu met bijbehorende wijnen. Het eten was echt super lekker en de borden erg mooi opgemaakt. Niets op aan te merken. Persoonlijk vond ik de wijnkeuze niet altijd even goed: bij 3 van de 6 had ik mijn vraagtekens. Maar ik ben een wijnliefhebber en geen wijnkenner, misschien dat dat alles verklaart.

De rekening viel ook niet tegen, dus hier komen we vast nog eens terug!

6. Bjorn van Raaij's profielfoto
    Bjorn van Raaij heeft een recensie geschreven voor Avant-Garde

Wat een toptent! Alleen het uitzicht op het veld en tribunes van het PSV stadion is al onbetaalbaar! Mooi opgemaakte, lekkere gerechtjes waar de wijnen goed bij aansloten. Relaxte sfeer, vlotte bediening, mooi interieur. Dit alles in combinatie met het goed betaalbare menu Verwennerij maakt dat wij een topavond hebben gehad!

7. Bjorn van Raaij's profielfoto
    Bjorn van Raaij heeft een recensie geschreven voor De Gelagkamer
    Internationaal Nijmegen

Mooi uitzicht, dat wel. Maar kwaliteit van het eten valt tegen. Tomatensoep die naar kruidnagel smaakt, pepersaus uit een pakje, slappe friet en salade waar amper dressing op zit. Ik ga voortaan liever naar een ander restaurant.

4,5
  8. Bjorn van Raaij's profielfoto
    Bjorn van Raaij heeft een recensie geschreven voor inTenz

Afgelopen zaterdag genoten van een (Groupon) 6 gangen menu. Gerechten waren erg smaakvol en de borden mooi opgemaakt. Bijpassend wijnarrangement was prima in balans. Ik vond wel dat ze weinig schonken, omdat ik aan het einde van iedere gang nog maar een half slokje wijn had... Bijzondere vermelding voor de zomerse erwtensoep met eend, heeeerlijk. Als je in de buurt bent is dit restaurant echt een aanrader!

9. Bjorn van Raaij's profielfoto
    Bjorn van Raaij heeft een recensie geschreven voor De Karpendonkse Hoeve

Zaterdag een erg leuke avond gehad. Van 19.00 tot 0.45 uur genoten van een amuse, 10 gangen en espresso met servies na. Bediening moest even los komen, daarna waren ze erg vriendelijk en zelfs grappig! Mooie locatie aan een park. Lekkere wijnen. Topavond!

10. Bjorn van Raaij's profielfoto
    Bjorn van Raaij heeft een recensie geschreven voor Osteria

Afgelopen zondag met vrienden wezen eten bij Osteria. Gezellig aan een ronde tafel, pluspunt. Gezellige sfeer, uitstekende gerechten goede en niet te dure huiswijnen. De tonijncarpaccio met gambas is een speciale vermelding waard! Hier kom ik zeker nog eens terug. Een echte aanrader voor iedereen uit Rooi/Schijndel en verre omstreken...

11. Bjorn van Raaij's profielfoto
    Bjorn van Raaij heeft een recensie geschreven voor Sake

Gister een teleurstellende avond gehad in dit restaurant. We hadden een Groupon bon voor 8 gangen, maar hebben maar 6 gangen gehad! Daarnaast wisten ze ook totaal geen raad met het glutenvrije dieet van mijn vrouw, ging totaal mis.
    Eerlijk is eerlijk, het eten dat we kregen was prima! Niks op aan te merken!

12. Bjorn van Raaij's profielfoto
    Bjorn van Raaij heeft een recensie geschreven voor Restaurant Bruschetta

Deze week heb ik hier een prima avond gehad.
    Aspergesoep was erg lekker, complimenten! Lamsrack in honing-tijm saus was ook prima. De dame die ons bediende was erg vriendelijk en gastvrij. Prima tentje in de gezelligste straat van Den Bosch.

13. Bjorn van Raaij's profielfoto
    Bjorn van Raaij heeft een recensie geschreven voor De Dromaai

Gister hier gegeten ivm vrijgezellenfeest. We hadden de ruimte boven voor ons zelf, dus niemand tot last geweest. Prijs kwaliteit verhouding is meer dan prima. Calamari smaakte prima en de schnitzel met zigeunersaus ook. Brood met kruidenboter ook nix mis mee. Aanrader voor grote gezelschappen of een snelle, goede en goedkope hap!

14. Bjorn van Raaij's profielfoto
    Bjorn van Raaij heeft een recensie geschreven voor Coquille

Gister op sterrenniveau gegeten! 5 gangen menu, maar daar kwamen nog twee amuses en een extra toetje van het huis bij. Gerechten zagen er echt heel mooi uit en smaakten naar meer! Het bijpassende wijnarrangement was goed opgebouwd en bestond uit bijzondere wijnen die je zelf niet snel bestelt. Wij zaten op de eerste verdieping en hadden zicht op de open keuken, waar de chefkok hoogspersoonlijk de laatste hand legde aan alle gerechten die uitgeserveerd werden. Top! Bediening was ook goed. Natuurlijk zijn de prijzen aan de hoge kant, maar dat is te verklaren doordat dit restaurant zich aan de bovenkant van de markt bevindt. Zou me niets verbazen als ze op termijn een ster toebedeeld krijgen, want zoveel verschil heb ik gister niet ervaren ten opzichte van mijn ervaringen in sterrenrestaurants....

15. Bjorn van Raaij's profielfoto
    Bjorn van Raaij heeft een recensie geschreven voor Kastanjehof

Gister heerlijk getafeld bij kastanjehof. 11 kleine gerechtjes, die stuk voor stuk erg lekker waren. We hadden een bon van groupon, anders zou de prijs-kwaliteit wat scheef zijn. Ook mag de bediening wat minder stijfjes. Maar om positief af te sluiten: het eten was prima, niets mis mee!!

16. Bjorn van Raaij's profielfoto
    Bjorn van Raaij heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Waag

Gister genoten van het 5 gangetjes verrassingsmenu. Stuk voor stuk toppertjes! Rode huiswijn ook prima, aardig personeel en sfeervolle inrichting! Echt een aanrader!

17. Bjorn van Raaij's profielfoto
    Bjorn van Raaij heeft een recensie geschreven voor La Pasta

Zaterdag echt ontzettend genoten van de Culinaire Rondreis door Italie! Alle 12 gerechtjes waren top. De vitello tonato en de truffelsoep zijn zelfs een extra vermelding alhier waard. De huisrose was ook van erg goede kwaliteit. De sfeer was gezellig en hoewel het vol zat, was er geen overlast/rumoer van andere tafels. Bediening was informeel en prima. Hier kom ik zeker nog eens terug. Voor een snelle pasta of voor een lekker avondje tafelen....

18. Bjorn van Raaij's profielfoto
    Bjorn van Raaij heeft een recensie geschreven voor Popocatepetl

Gister mijn Groupon bon 'geconsumeerd'. 1e gang was een lekkere, dikke en licht pittige tomatensoep. Niets mis mee. Tweede gang was kip fajitas, echt heerlijk! Derde gang chocoladetaart met ijs, vond ik persoonlijk wat minder. Restaurant zelf had een gezellige uitstraling en personeel was prima. Ze kunnen meer omzet draaien door drank te verkopen (glazen staan continu leeg). Kortom; leuke tent waar ik vast nog eens terug kom!

19. Bjorn van Raaij's profielfoto
    Bjorn van Raaij heeft een recensie geschreven voor Sakana

Vorige week hier gegeten. Het was erg lekker! Hele gevarieerde kaart en alles lekker vers. Ook de warme gerechten waren top. Aanrader: eendenborst. Ik kom zeker nog eens terug!

20. Bjorn van Raaij's profielfoto
    Bjorn van Raaij heeft een recensie geschreven voor De Kromme Dissel

Afgelopen zaterdag een TOPAVOND gehad!

We hadden het 5 gangen menu, daarnaast werden 2 amuses en 1 toetje extra geserveerd. Alles was gewoon top! Mooie smaken, kunstige opmaak, voorteffelijke wijnen en een leuke sfeer. Bediening was correct, maar gelukkig ook informeel. Echt een aanrader!

Meer updates