• Lid sinds 25 november 2021

Activiteiten

1. Binh Nguyen's profielfoto
    Binh Nguyen vindt de recensie door Laura Grijpma voor Onder De Kelders leuk

Laura Grijpma

Wauw! In 1 woord echt een geweldig diner gehad. Sinds 1,5 week zitten hier nieuwe eigenaren in en dat heeft het restaurant echt goed gedaan. Alles is sindsdien nieuw: interieur, menukaart, bediening en goede koks.
    We hebben heerlijk gegeten. De shared vleesplank is echt een aanrader. Kwalitatief goed eten, voldoende qua portiegrootte en veelzijdig. Als toetje een cheesecake en de chocolade. Het heeft een culinair tintje, maar voor ieder wat wils.
    Het was te koud voor het gezellige terras, maar daar komen we ook zeker een keer voor terug!

2. Binh Nguyen's profielfoto
    Binh Nguyen heeft een recensie geschreven voor Onder De Kelders

Op Facebook kwam er een advertentie langs dat onder de kelders is overgenomen en dat de nieuwe eigenaren het anders gingen aanpakken… Daar waren wij toch heel erg benieuwd naar! Eerste week dat ze open waren gelijk een tafeltje geserveerd! Het trappertje naar beneden en langs het water lopen tot aan de binnenkomst… gewoon wow! Wat een verandering! Interieur is modern maar ook heel erg warm. Personeel is zeer beleefd en vriendelijk. Ik heb mij laten verrassen met een heerlijke witte wijn bij ons voorgerecht en een rode bij ‘t vleesplankje. Perfect gecombineerd. Binnenkort maar eens langs gaan voor een heerlijke Tomahawk 😉