• Lid sinds 2 maart 2013

Paviljoen Overdiep

You-Yi

3. You-Yi

Appingedam

Billy Turf heeft nog geen foto toegevoegd

1. Billy Turf's profielfoto
    Bewaren in lijst Sluiten
  2. Billy Turf's profielfoto
    Billy Turf heeft een recensie geschreven voor You-Yi
    Chinees-Indisch Appingedam

Kom er al vele jaren, zowel afhalen als in het restaurant eten. Zeer vriendelijk personeel en dito eigenaren. Het eten is altijd uitstekend en ruim voldoende. De tie-pan gerechten (op een kokend-hete plaat) zijn superlekker! Voor afhalen even bellen werkt zeer goed, snel en nog nooit met een verkeerde bestelling thuisgekomen. Woon niet n Appingedam maar rij graag paar km extra voor dit restaurant. Zou alleen iets doen aan de aankleding van het afhaal-steegje.

3. Billy Turf's profielfoto
    Billy Turf heeft een recensie geschreven voor Paviljoen Overdiep

Piepklein straalkacheltje kan niet verhinderen dat het op onze plek steeds erg koud wordt wanneer de deur opengaat en dat gebeurt vaak deze avond want het is druk.
    Nadat we ons al uitgebreid hadden geïnstalleerd moest de tafel nog worden ontdaan van de kruimels van de vorige gasten. Jonge, vriendelijke ober wees ons de saladebar,waarvan veel bakken echter bijna leeg waren. De restanten waar we het mee moesten doen waren wel vers. Eerder bijvullen lijkt niet overbodig.
    De rode huiswijn was prima, evenals de soep van de dag,
    Van de hoofdgerechten viel alleen de schnitzel zwaar tegen, een ranzig gepaneerd stuk "karton", echt vies. Er werd geen warme groente geserveerd. Niemand kwam vragen of het smaakte dus we moesten naar de bar om over de schnitzel te klagen. Even later kwam een lichtelijk ontstemde dame (cheffin?) ons uitleggen dat, citaat: "schnitzels nou eenmaal niet van het meest malse vlees worden gemaakt." Omdat we na deze mededeling geen zin hadden om op een ander gerecht te wachten en de schnitzel na de eerste hap hadden laten liggen werd deze ook niet in rekening gebracht. Geen nagerecht genomen. Conclusie: misschien leuke plek voor bier met bitterballen op het fraaie terras (onze enige voorgaande ervaring met dit restaurant), verder niet erg professioneel. Gaan we niet gauw weer eten.